9.09.2009

KIPKIRMIZI

kırmızı

Şimdilik küçük bir sır...Kim için?Ne sebeple?

13 yorum:

MAVİANNE dedi ki...

süperrrrrr
çok bayıldım buna
harika
ellerine sağlık

müjde dedi ki...

Tek kelimeyle harika...

KROKAN dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
KROKAN dedi ki...

Çoook şeker yaa.....

boncuk mutfakta dedi ki...

Ne güzel pasta böyle, harika ellerine sağlık

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Bayıldım bayıldım...
Espirisi de yerinde olmuş.
Ellerine sağlık
sevgiler
Tijen AKTAY

Dilek Sokullu CANDAN dedi ki...

Bayan'ı bir yerlerden tanıyor gibiyim:)))))Çok eğlenceli bir pasta olmuş.Ellerine sağlık.......
Çiftimize ömür boyu bir yastık ta yatmalarını diliyorum.

Nurşen dedi ki...

Hııım, sanki ben anladım gibi:))))Pasta süpper olmuş...Ellerinize sağlık....Bu güzel pastanın sahibi çiftimize daha nice yıllar bir yastıkta temennimle.....SEVGİLERRRR

Adsız dedi ki...

hulya'cigim
ben pastayi daha yeni gordum ve bende COK begendim, hatta bayildim. harika olmus gercekten, ellerine saglik marifetli arkadasim benim.

cok optum
nese sahin

Droplet dedi ki...

Bayıldım! İnsan bunu kesmeye kıyamaz!

Adsız dedi ki...

can ne yapmısın böyle aşklı meşkli süper ötesi sevimliiiii
:)
bu yaz ümitlendim bir fırsat çıkar uğurarım sana diye

dünebakanların içinde beyaz giyer gün batımında gezeriz diyeee

ama koca yaz geçti kısmet olmadı aklımda sın madem elden olmadı artık kargoyla kesiiin
arayıp sormuyorsam unuttum sanmaa
sakııın
evde değildim artık döndüüüm
:)

Tuba dedi ki...

Neredesin arkadasim yaaaaaaa? Ne ararsin ne sorarsin...Unuttun mu beniiiii???

'gönül telim' dedi ki...

ben buna bayıldım işte