21.07.2010

MÜZİKAL PASTA

Müzik Pasta
Çetin Bey ,benden Onur'un 20.yaş kutlaması için müzikal temaların olduğu bir pasta istedi.Onur'un müzik öğretmenliği için yetenek sınavlarına girecek olması pastanın modellemesi porte ,sol anahtarı ve notaların olduğu konsepte dönüşünce açıkcası çok keyif aldım.
müzik pasta

Pastamız double çikolatalı pandispanya , vanilyalı krema ve çikolata parçalarından oluşan 10 kişilik bir pasta.
müzik pasta 011

Onur'a gireceği sınavlarda başarılar diliyorum.20.yaş pastası gibi müziği bol bir yaşam dilerim...

10 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba,

ellerinize sağlık. Çok sade ama bir okadar da şık bir pasta olmuş.

Size birşey sorabilir miyim? 10 kişilik pasta için kaç cm. çapında çember kullanıyorsunuz. Bu ölçülerin karşılığı kişi sayılarını bulamadım. 24 cm. 26 cm. ve 28 cm. lik kalıplar var ama hangisi kaç kişilik olarak değerlendiriliyor bilemedim.

Cevabınız için şimdiden teşekkürler ve tekrar ellerinize sağlık.

Sevgilerimle,

Filiz

Hülya dedi ki...

FİLİZ; merhaba...

10 kişilik pasta için 20 cm.lik çember kalıp kullanıyorum.24 cm .15 kişilik , 28 cm.20 kişilikdir.

Umarım faydalı olabilmişimdir.Sevgiler...

Syhn dedi ki...

harika omuş ya ! ellerinize sağlık!

Hülya dedi ki...

SYHN ;teşekkür ederim ...

mine dedi ki...

ne kadar zarif bir pasta olmuş ellerinize sağlık : )

Hülya dedi ki...

MİNE ; evet sade bir pasta oldu.Teşekkürler...

Adsız dedi ki...

bu pastanın yapılışını bizimle paylaşırsanız seviniriz

Adsız dedi ki...

Merhaba 25 kişilik 1 kalıbı alıcam kaça kaç almalıyım ve pandispanya yi cm olarak uyguluyorum onu nasıl ölçücem acil bilgi istiyorum şimden teşekkür ederim

Adsız dedi ki...

Merhaba 25 kişilik 1 kalıbı alıcam kaça kaç almalıyım ve pandispanya yi cm olarak uyguluyorum onu nasıl ölçücem acil bilgi istiyorum şimden teşekkür ederim

Adsız dedi ki...

Merhaba 25 kişilik 1 kalıbı alıcam kaça kaç almalıyım ve pandispanya yi cm olarak uyguluyorum onu nasıl ölçücem acil bilgi istiyorum şimden teşekkür ederim