23.07.2010

KORSAN : ALİ KARAN

Ali Karan 2 yaşına giriyor.

korsan - uçak kurabiyeler 003

Sanki daha dün doğmuş gibi.

korsan - uçak kurabiyeler 012



Uçakları çok sevdiği için


korsan - uçak kurabiyeler 010

ve annesi onu üstteki korsana benzettiği için kurabiyelerini iki farklı kompozisyonda hazırladık. Limonlu+vanilyalı ve tarçınlı kurabiyeler 30 adet.Ayriyeten pastasını süslesin diye isim ve yaş kurabiyeleri de hazırladım Ali Karan için.

Tüm uçak :) korsanlar :) (uçak kaçıran korsanlar gibi oldu birden )İstanbul'a sağ salim ulaşmış.

Ali Karan, anneni hep çok sevdim seni daha bir sevdim desem.Yeni yaşın kutlu olsun kuzum.Daha çok ye e mi ? Anneni üzme.
korsan - uçak kurabiyeler 016

5 yorum:

mine dedi ki...

nice nice mutlu sağlıklı güzel yaşlar dileklerimle
her zaman böyle güzel kurabiyeler , güzel şans onunla olsun
bu mübarek günce tüm dualarınız kabul olsun hayırlı kandiller diliyorum

Unknown dedi ki...

hayırlı kandiller:)

Hülya dedi ki...

MİNE; Ali Karan adına teşekkür ederiz.

İyi kandiller...

ÖZGÜR ; size de...

Sofinin yumaklari dedi ki...

harikalar çook güzeller ellerinize sağlık, bende denemek istiyorum umarım başarılı olabilirim

Hülya dedi ki...

MELİKE ; elbetteki başarılı olursun.Kolay gelsin...