20.05.2010

CİVCİVLER

civciv 009

Bu civcivler pıtır pıtır 2 minik erkek çocuğunun yanına gidiyor.O yüzden mavi kalbe sahipler.Mavi fiyonkları var.Mavi çiçekli olanları annelere ithafen:)

Kolay ve bir çırpıda yapılan bu süslemeler kurabiyelere farklılık kattığı için paylaşmak istedim.Hani olur da bir yerlere giderken acil tarafından el yapımı hediyeler götürmek isterseniz 10 dakikanızı almıyor bilmiş olun.Aklımda kalanlar civcivlerin kimilerine göz yapmakdı ama dallanıp budaklanmadan iş bitirmek istedim.Kimilerine de sırf turuncu gagalar ama dedim ya gideceğim yere geç bile kalınca tek renkle çalışmak işimi gördü.

Kurabiyeleri şu sıralar sıklıkla yaptığım karanfil,tarçın,zencefil üçlüsüne 2 tatlı kaşığı üzüm pekmezi katarak hazırladım.Aslına bakarsanız kakaolu kurabiyelerde mavi ve pembe süslemeler de çok şık duracaktır.

Küçük bir dokunuş,hayatı keyifli kılıyor gerçekden.Sıradanlıkdan kurtarıyor.Bu civcivler bana bu duyguyu yaşattı.Müteşekkirim kendilerine...

2 yorum:

PASTASEHRİ dedi ki...

Ellerine sağlık ufak dokunuşlarla cidden çok şeyler yaratılabiliyor hemde lezzetli...

Hülya dedi ki...

PASTAŞEHRİ; gerçekten öyle :) Sevgiyle...