12.09.2010

URAZ ' IN 4 YAŞ "CARS " PASTASI

Resim 019

Uraz'ın 4 yaş pastası Disney 'in Cars (Arabalar ) çizgi sinemasının 3 karakteriyle renklendi.Lightning Mcqueen ,Mater ve Sally ile...

20 kişilik pastamız yoğun çikolatalı pandispanya , muz parçalı vanilyalı krema ,üst kaplama yine çok çikolatalı kremaydı.Nihal Hanım'ın isteği ayrıca pasta üzerinde 3 adet Şimşek Mcqueen'di.Onu da kakaolu kurabiye Şimşek 'ler olarak hazırladım.

Uraz Şimşek 'leri :) afiyetle yemiş ve çok da sevinmiş.Mutlu yaşları olsun hep.Büyüsün kocaman olsun.

3 yorum:

Kamuran BULUT dedi ki...

Ellerine sağlık, çok güzel olmuş diğerleri gibi.

Nihal'cim uraz'ında 4. yaşı hayırlı olsun,Nice mutlulukları beraber yaşayın

öptüm

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerine saglik Hulya'cigim,
Hep diyorum ya, sen pastalar kralicesisin :)

Sevgilerimi gonderiyor, guzel bir hafta sonu diliyorum.

Bu arada seni dinledim, fotofrafimi degistirdim :))

Hülya dedi ki...

KAMURAN ; iyi dileklerin için teşekkürler.Öpüyorum...

AYBİKE ; aynı gün doğduğumuz için bana torpil geçiyorsun sen :) Yine de çok güzel dediklerin.

Evet görmüşdüm sayfanı ziyaret ettiğimde.Fotoğrafını değiştirmişsin..

Güzel bir hafta sonu dilerim...