5.11.2010

BEN 10

ben 10 014

Sedef Hanım'ın oğlu Tolga için Ben 10 pastasını , vanilyalı sünger kek ,vanilyalı krema ve frambuazlı olarak 20 kişilik hazırladım

ben 10 023

Ben 10 saati kurabiyeleri de pastası gibi vanilyalıydı.

ben 10 007

Ayrıca tuzlu olarak hazırladığım TOLGA ve 9 şeklinde ki ikramlıklar da maalesef tek pozluk ve acele ile çekilmiş fotoğraflar.O sırada farkettim ki G kurabiye kırılmış :( Yedeği hayat kurtardı hemen....

Çocuklarımın havuzdan arkadaşı Tolga 'ya daha nice yaşlar diliyorum.Sağlık ve sevgiyle inşallah...

Şimdi sırada Egemen 'in 2 yaş pasta var.

3 yorum:

Aybike Ceylan dedi ki...

Canim Hulya'cigim,

Harika olmus her zaman ki gibi, ellerine saglik.

Sevgilerimi gonderiyorum ve de guzel bir hafta sonu diliyorum,.

Hülya dedi ki...

AYBİKE ; canım hoşgeldin tarlama :)

Sen de her zamanki nezaketinle beni mutlu ediyorsun.Sana da iyi haftasonları canım...Sevgiler...

Hülya dedi ki...

İSMAİL ; teşekkürler...