16.03.2011

ICE AGE ve KORSAN TEMALI DOĞUM GÜNÜ

ibrahim 4 yaş 012

Zeynep Hanımla aylar önceki görüşmemizde sohbet bu yılki pastalarına gelince oğlunun Ice Age filmini sevdiğinden bahsettiği an kafamda bazı şeyleri netleştirmişdim bile. İbrahim oradaki Sid ,Buck ,T-rex ve Mamutları çok sevdiğinden işe ilk onlarla ilgili görsellere ulaşmakla başladım. Filmin resmi sitesi ilk ziyaret ettiğim yerdi.Sonraki adım filmi izlemem oldu.Ayrıca doğum günü çocuğunun çok sevdiği dinazor oyuncakları da modellemerim için bana epey yardımcıydı.

ibrahim 4 yaş 014

Aile arasında yapılacak ilk kutlama için içeriğini çikolatalı pandispanya , sütlü çikolata ganaj ve frambuaz olarak hazırladığım pasta 30 kişilik.

ibrahim 4 yaş 017

Buz mavi çalıştığım pastanın ,alt kısmında filmdeki hikayeye sadık kalarak dinazorların yaşadığı o yemyeşil dünya gibi olmasına dikkat ettim.İbrahim pastasını görünce çok sevindi.Tek tek hayvanları inceledi hatta bir ara Buck'ın kafasını yerken :) gördüm kendisini.

ibrahim 4 yaş 026

ibrahim 4 yaş 011

Ertesi gün yapılacak kutlama 40 kişilik ve korsan temalıydı.Bunun için Peter Pan ve Kaptan Hook'un olduğu filmi izledim yeniden.Pasta 2 katlı ve üzerinde ki korsan gemisi 3 boyutlu olunca son anda katlandırdım ve partinin olacağı Gymboree'ye pastayı sağ salim vardık.


resim 16 013

Her ne kadar Kaptan Kanca 'mızın yüzü fotoğraflarda görünmese de o uzun çenesini doğru oturtabilip yüzündeki hınzır ifadeyi yerleştirmiştim.Aslında kendileri atölyenin bir köşesinde bir gün uslu uslu oturdu ama ne ben onu fotoğraflamayı akıl ettim , ne de o benim fotoğrafımı çektin mi diyebildi :)

ibrahim 4 yaş 035

Pasta seramonisinden...

photo

Bu da yakışıklı doğumgünü korsanımız.Kostümü çok şıktı doğrusu. Keşke tüm korsanlar böyle masum bakabilse diye düşünüyor insan...Mutlu yaşların olsun İbrahim.

ibrahim 4 yaş 050

Çocuklar define sandığı pinyatayı patlatmaya çalışıyor.

ibrahim 4 yaş 044


ibrahim 4 yaş 041

Açık büfeden bir kesit...

Yorucu ama bir o kadar keyifli ve farklı bir İstanbul gezisi de böylece blogdaki yerini aldı.

Hiç yorum yok: