9.04.2011

KREMALI PASTALAR ve BANA MÜSAADE :)


pasta 046


Kremalı pastalar da bir o kadar çok çıkıyor atölyeden.Model olarak birbirinin tekrarı da olabiliyor onları tekrar tekrar paylaşmak istemiyorum.


pasta 025


Bazen de fotoğraflayamadıklarımın teslimatı yapılmış oluyor.


pasta 021


Böyle böyle , geçiyor zaman...


turuncu


Çocuklar seviniyor.Sabırla başımda bekliyorlar.


pembe


Zor bir iş.Ama paradan öte kişiye özel yapılan her işe katılan anlam ,sahibini çok mutlu ediyor.Bu da sizin manevi yanınıza kâr bereketi olarak ekleniyor.


kremalı d.günü 002


Herkesi mutlu etmeye çalışıyorum.Elimden geldiğince kimseyi döndürmeden , bütçelerini dikkate alarak formüller buluyorum.Bu çözüm üreten yanım bana da çevreme de iyi geliyor bundan çok eminim....


kremalı d.günü 006


Kutlanan her doğum günü , her özel an da payımın olması ,farklı insanların hayatındaki küçük ama hoş tesir beni gerçekden bir GÜNE - BAKAN yaptı.Çok mutluyum. Bu arada sizlerden biraz müsaade isteyeceğim.Haftaya 2 günü çalıştığım şirket adına yapılacak bir organizasyona ayırdım.Dolayısıyla 12-13 Nisan şehirdışındayım.Tasarım çalışma siparişlerini alamasam bana ulaşmanız çok kolay...

Döndüğümde kaldığımız yerden devam etmek dileğimle...

1 yorum:

MAVİANNE dedi ki...

herşey o kadar güzel ki,
tebrikler
2 gün uzaklaşmak iyi gelir sana da
daha güzel pastalarla dönersin eminim
sevgiler