6.09.2011

PASTALAR...

kremalı pastalar 039

Uzun bir bayram tatili sonrası ,geç kalmış bayram tebriği için sayfama uğramak ,yıllardır güncelliğini sektirmemeye çalıştığım sayfama büyük haksızlık biliyorum .Sıradan insanoğlunun hayıflandığı ve nedense hiç toparlayıp da bitiremediği iş ,güç çoğu kez önde.Kendine zaman, sevdiklerine zaman geri planda.Demem o ki,pastacının bayramı yokmuş :) Pastasını hazırladığım her kim olursa olsun hayallerine ortak olmaksa işin en keyifli yanı.

Kelebekleri çok seven Tülay'ın pastası 15 kişilikdi.Kakaolu pandispanya ,karamelli krema ve damla çikolatalıydı.

kremalı pastalar 037

Makyaj malzemelerine epey düşkün Mukadder Hanım için eşinin hazırlattığı sürpriz pasta.Sanırım diğer yaşının konusu şimdiden belirlendi.İndirim günlerinde Mukadder Hanım ...Kakaolu pandispanya ve karamelli kremalı pastamızın içi çikolatalıydı.

kremalı pastalar 041

Arda'nın pastası için akşam beni arayan Dilek Hanım , atölyenin önünden geçerken içeri girdi. Netleşmesi çok geç kalan Arda'nın 1 yaş pastası için üst süslemesini bana bıraktığı son an çalışmasını mavi tonlarında hazırladım.Saat 17 00 de ,okeyleştiğimiz pasta o saatten sonra çırpıldı pişirildi , kreması hazırlandı ,hızla soğutuldu.Kremayla kaplandı.2 saat içinde teslim edildi.

kremalı pastalar 051

Seher Hanım'ın annesi için hazırladığım Ana Kraliçe pastasından bir kesit.

kremalı pastalar 053

Yaren için hazırladığım 6 yaş pastası,onun seçtiği daha önce de hazırladığım grafik sanatçısı Susan Van Horn'un başka bir çalışması.Yaren ,pastasında kullanacağımız periye bayıldı.Pastasını almaya geldiğindeki iç çekmelerineyse ben bayıldım.

kremalı pastalar 056

Çikolatayı çok seven sevgili pastası.Ağzının kenarına bulaşmış çikolata eriği durumu özetliyor sanırım :)

kremalı pastalar 058

Yine başka bir makyaj malzemeli doğum günü pastası.Öznur Hanım'ın eşi Hasan Bey eşine sürpriz yapmak istedi.Ortaya Mac ürünlerinin de olduğu bu çalışmam çıktı.

kremalı pastalar 059

kremalı pastalar 062

Doğum günü sahiplerinin yeni yaşlarını kutluyorum.Her daim sevdikleriyle olmaları dileğimle, mutluluklar diliyorum.

1 yorum:

durutarifler dedi ki...

OFFFF bombalar. ellerine sağlık. Sevgiler