17.10.2011

NİŞAN PASTASI

güllü nişan pastası 010

Pınar ve Berkay çifti için hazırladığım nişan pastasında kullandığım renkler birebir genç kızımızın seçtiği renklerdi.Gerek bir oje rengi,gerek bir pasta kitabının zemin rengi baz alındı ve ortaya bu soft renklerin hakim olduğu nişan pastası çıktı.

güllü nişan pastası 008

Nişan öncesi atölyeye uğrayan genç çiftimizin pastalarını çok beğenmeleri beni de çok mutlu etti.Hele ki Pınar'ın gülün rengiyle ilgili tam hayal ettiğim renk demesi herşeye değdi.Dilerim, çok keyifli bir nişan töreni, aşk ve keyif dolu günler, huzur,mutluluk,sağlık dolu bir ömür onları bekliyordur.

Kendilerini yürekten tebrik ediyorum.Mutluluklar...

Pınar & Berkay çiftinden aldığım mail beni öyle mutlu etti ki sayfamda paylaşmadan edemezdim.

pınar & berkay nişan

Merhaba Hülya Hanım,
Ben Berkay. Nişan pastamız dahil tüm gece çok güzeldi. Emeğinize, hayalgücünüze ve yüreğinize sağlık.. Sitenizde pastanın fotograflarını ve yorumlarnızı gördük mutlu olduk, bu fotografmızı da sitenize koyabileceğinizi düşünerek gönderiyoruz. iyi dilekleriniz için de çok teşekkürler, iyi çalışmalar.. Pınar & Berkay

Hiç yorum yok: