12.12.2011

TRABZONSPOR PASTASI

pepee 007

Oya isminde bir hanımdan aldığım mail adresindeki 61 rakamını da görünce açıkcası doğum tarihi gibi algılayıp eşi, oğlu,bir erkek yakını için bu tarz bir çalışma talep ettiğini düşündüm. Oya Hanım ! la benden talep ettiği TS 'lu pastanın detaylarını yazıştık.Netliğe kavuşmayan pasta ile ilgili akşam saatlerinde aldığım bir telefon Oya Hanım'ın annesindendi.Anladım ki Oya Hanım benim geçen yıl da pastasını hazırladığım Oya'ydı ve bu yıl 12.yaşgünü için Trabzonspor'un logosunun olduğu bu pasta da karar kılmıştı.Dolayısıyla 61 onun doğum tarihi değil çok sevdiği Trabzon'un plakasıydı.

TS

Benim için ilginç bir tecrübe olarak Günebakan Pasta Atölyesinin hatıra defterine :) not edilecek bu pastayı hazırlarken o saatlerde eşimin antrenörlüğünü yaptığı futbol takımının 9 haftadır yenilmezlik başarısı ,deplasman yenilgisi ile son bulmuş olması ne denli hayalkırıklığı oldu bilemezsiniz.Hayat böyle birşey işte...

Trabzonspor Pastası kakolu pandispanya ,vanilyalı krema ve çikolata parçacıklıydı.

Oya'ya nice güzel yaşlar diliyorum.Trabzonspor sevgisi hiç son bulmasın...

Hiç yorum yok: