17.01.2012

1 YAŞ PASTASI , GARANTİ BANKASI EMEKLİ ALİ AMCA REKLAMINDAKİ KÖPEKCİK

pespembe 016

Alya 'nın babası Alper Bey ,gazeteden kestiği reklam afişiyle atölyeye geldiğinde sadece reklamdaki köpeğin olduğu renkli bir pasta istediklerini belirtti.Başlıkta da yazdığım gibi emekli Ali Amcaaa diyen hayvanlardan biri de pastanın üzerine gelmiş reklamdaki o köpekcik ...O yüzden başlıkta bu kadar uzun oldu zaten :)

pespembe 006

Vanilyalı sünger kek ,vanilyalı ev kreması muz ve frambuazlı olarak hazırladığım pasta da ipe asılmış çamaşırları çalışmak çok ayrı bir keyifti benim için.

pespembe 014

Canlı pembeler kullandığım pasta ve kurabiyelerin ambalajlanması bitmemişti ben atölyeye uğradığımda.Sadece paketlenenleri de fikir olması açısından fotoğraflayabildim.

pespembe 018

Anne ve babasının isimlerinin ilk hecelerini alarak Alya olan bu minik yavruya ,pastasını hazırladığım her çocuk için dilediğim sağlık, mutluluk ve huzur diliyorum.İyi ki doğmuşsun Alya...

images

6 yorum:

durutarifler dedi ki...

Ne şirin bir köpecik
Ellerine sağlık
Sevgiler

Gülsüm dedi ki...

cok tatli olmus... Ellerine saglik...

Hülya dedi ki...

NİLAY ; teşekkür ederim...

GÜLSÜM ; sağol canım.Beğenmenize sevindim.

Adsız dedi ki...

çok güzelll ellerinize sağlık..bu arada sizden cesaret pepeyi yaptım çok güzel oldu..umarım kermesle ilgili bilgilerinizi paylaşırsınız.

Nilly

Tolga Özgürel dedi ki...

Ellerinize sağlık tadı da görüntüsü kadar güzeldi.
Tolga Özgürel (Alya'nın amcası)

Hülya dedi ki...

NİLLY HANIM ; eminim çok hoş bir Pepee çıkmıştır ortaya.Tasarımınızı görmeyi çok isterim.

Sevgiler...

TOLGA BEY ;bıraktığınız nazik yorum için teşekkür ederim.Alya'yı yeniden kutluyorum.

Sağlıcakla...