17.03.2014

FUTBOL TEMALI PASTA ♥


Futbol temalı pasta çalışması İbrahim'in 7 . yaşgünü içindi,


Barcelona'nın , Real Madrid 'i 2-1 yendiği , gümüş renk ,mavi yıldızları olan bir futbol topunun olması , Messi 10 numaralı forması ile pastada yeralması detaylardan bazıları,


İstanbul'da Kale Grubu merkez binada yapılan kutlama için , hazırlıklarımızı 1 haftaya yaymış olmamıza rağmen , yola çıkmamıza bir kaç saat kala ben hâlâ atölyede çalışıyordum,

 
Yorgunluklara değen , keyifli , son derece rahat bir yolculuk sonrası aldığım tebrikler , beğeniler elbette sadece benim eserim değil  . Nermin'e , Nuran Ablama ( bonibonlar böyle ilgi alaka ömr-ü hayatlarında görmemişlerdir , o nasıl itinalı bir çalışma idi ) , kursiyerim İmran Hanım'a  ,  eve çok geç saatlerde dönen annelerine hiç kızmayan sabırlı ev ahalisine ,yemek takviyesi için anneme , eşime , konforlu yolculuğumuzun organizasyonu için Oya Hanım'a  , Sibel ' e , şoförümüze ,Kale Grubu mutfağında bize de yer açan eski iş arkadaşım İbrahim Usta ve ekibine çok teşekkürler .

Ayrıca Sayın İbrahim Bodur Bey 'in pasta kesimi esnasında ki  sözleri yanında , ayrıca masasına çağırıp etrafındakilere beni tanıtıp , pastacılık yolumdaki ilerleyişimi anlatarak , tebrik etmesi , yüce gönüllülüğü benim için çok anlamlıydı ,

 
Yorgunluğum , 2 saatlik uyku ile İstanbul'a varmamdan  :)

Vekasılı , bu yıl ki , İstanbul maceramız da böyleydi ,
önümüzdeki günlere bakma vakti ...




 

Hiç yorum yok: