13.07.2008

BİR BUKET GÜL...

Abla,anne yarısıdır.

çiçek buketi pasta 014

Size kol kanat geren...
Sizi en az sizin kadar düşünen.Derleyip,toplayan.Kollayan.Kızan,paylayan ama sizin için ağlayan...Sizin için fedaları olan,vedaları olan, ya da?veya,halbuki,hatta diye başlayan cümleleri olan abladır hep... "Bir de ablam var benim"diyebilme konforunu sayesinde yaşarsınız.O ulu bir ağaç olmaya yeltenen taze bir dal da olsa,bilinki size yetecek gölgesi her daim olacaktır.Başınız, sırf günde kalmasın diye.

Rahat,keyifli bir gençkızlık mı geçirdiniz?Ne mutlu size.Bilinki bu ablanız sayesinde.Ablanın eve getirdiği farkındalık sayesinde...

Ana-babalığın prospektüsü yoktur derim hep.Bu yüzdendir ki,ilk çocuklar hep yeni ebeveynlere hayatı öğretmeye mecburdur.İlk çocukla sudan çıkmış balık olan taze ana-baba,ne yazık ki deneme yanılma yöntemiyle öğrenecektir birçok şeyi.Bu arada abla,daha hayata ilk ıngada onu dünyaya getirenlere ve dünyaya daha sonra geleceklere birşeyler öğretmekle görevlenmiştir.Farkında olmadan hem de.Hem de hiç hevesli değilken,bayılmıyorken.Ama değilmi ki evin 3.bireyi olarak katıldınız olaya kaçarı yok.Ana-baba birçok tecrübeye sayenizde ulaşır.Sayenizde varsa yanlışlarının farkına varır ve bunu 2.,3. çocuklarda yapmak istemez.Ve ablalığın yükü taa çocukluğa dayanır işte.Daha nasıl anlatayım:)

Bir de bakmışsınız başbaşa kalıvereceğiniz gün pat diye geliverir önünüze.


O yüzdendendir ki, sıkı sıkı tutun onları.

Mesela,gidip sahici bir buket gül alın ona.Ya da pastadan bir buket ne farkeder.

Adı GÜL olan ablaya başkası eğreti durmaz mı zaten?

12 yorum:

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

Sevgili Hülyacığım, ne kadar çok şey anlatıyorlar bilemezsin,
en çokda SEVGİDEN bahsediyorlar...

yüreğinin derinliklerine sağlık, svglr NuNu

FİGEN KARAVAŞ dedi ki...

Hülya cım,
Cok guzel dusunmussun, ellerine saglık canım.
En guzel sey sevgi ....

Öpüyorum,
Figen Karavaş

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Hülya'cığım,

Kalemine sağlık arkadaşım ne güzel yazmışın...Evet ablalar çok fedarkardır benim canım ablam Duygu'mda öyledir.Herşey sevgiyle başlıyor zaten...

Pastada çok güzel görünüyor.Ellerine sağlık fıstığım.

Kocaman öpüyorum...

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Bu arada söylemeyi unuttum.Bannerin çok hoş olmuş.Dikkatimi hemen çekti:))))

Adsız dedi ki...

Hülya Ablacığım,
Ablama duygularımı anlatmaya kalksam bu kadar güzel anlatamazdım inan.
Böylece hem emeğini hem de güzel yazını hediye etmiş oldun ablama, tekrar tekrar teşekkürler...
Bu arada tadı, görüntüsünden de güzeldi:)
Sevgiler...

Emine

Bir Dilim Düş dedi ki...

O kadar güzel ve içten olmuş ki kelimeler yetersiz kaldı. Ellerine sağlık!!!

Sevgiler,
Evren

Damak Tadı dedi ki...

Ablacığına verebileceğin en güzel sevgi bu güller olsa gerek..Güller her zaman en güzel sevgiyi ifade ederler has gelinimiz..))O maharetli ellerine ve engin gönlüne sağlık..))
Benimde bir ablam veya kız kardeşim olsa ne kadar çokkkkkkk iyi olurdu..(
Tatlı telaşında sana kolaylıklar diliyorum canım..))(Seda'da okumuştum)


Kocaman öpüyorum ve buradan sizlere sevgilerimi gönderiyorum..

Hülya dedi ki...

BİR DUT MASALI;her pasta ayrı hikayeleriyle beni ayrı yerlere götürmekte.Bu bazen çocukluğum,bazen kıyı köşe kalmış unuttuğumu sandığım bir duygu,bazen şu anki ruh halim oluyor.Ama sonuçta hep ben oluyor;)

FİGEN'ciğim,ve sevgi...daima sevgi....

ZERRİN'cik,hoşgeldin bakalım:)
Abla olduğumdan bunları yazdım ya zaten;)Pastayı beğenmene sevindim...

EMİNE'ciğim,ablan ne şanslı biri;)
Sevgiler...

EVREN,teşekkürler canım...

GÜL'üm,ablam yok ama ablalık zanaatını hakkıyla yerine getirmeye çalışıyorum.O yüzdendir ki,Emine; ablası için böyle bir pasta istediğinde duygularım da sözümü dinlemeyiverdi:)
Bence iyi de oldu...

NESRIN dedi ki...

Abladir ya, kardeslerinin boylari kadar cocuklari bile olsa onlarin yaptiklari hatalara hala annesi kadar soylenendir.Cocuklarindan ayirt etmez onlari hicbizaman ama gurbettedir goremez bazisi benim gibi birlikte vakit geciremez cocuklugundaki gibi ama olsun abladir hala.
Pastada harika ellerinize saglik

Aybike Ceylan dedi ki...

Hulya'cigim,
Pasta da, yazdiklarin da, yuregin gibi cok guzel olmus. Nice yillara diyorum Gul ablana, dogum gunu kutlu olsun, ayrica diger yaptiklarinda ne kadar guzel. Hele cheese cake bir harika, baktim baktim yutkundum, ayrica guzel bir hafta sonu diliyor, sevgilerimi gonderiyorum.

fatma dedi ki...

cok guzel bir pasta olmus bakinca insanin ici sevinc doluyor ellerine saglik

nurdan dedi ki...

şu an gözlerim dolu yazıyorum.nasıl doğru kelimeler bulup ifade edebilmişsin. hem kendi ablam için hem büyük kızım için okudum.eline, fikrine sağlık,ablanla nice yıllara,sevgiler