16.09.2008

EVLİLİĞE AZ KALA....

nişan pastası

nişan pastası

19 yorum:

Unknown dedi ki...

Nasıl güzel nasıl zarif bir pastadır bu. Tablo gibi olmuş resmen. Ellerine sağlık Hülya'cım.

şeker pasta dedi ki...

Çok şık bir pasta olmuş, çiçeklerdeki renk uyumu çok güzel ve abartısız.
Ellerine sağlık Hülya

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Sevgili Hülya pasta harika,üzerindeki buket nefis olmuş canım,gerçek çiçek gibi duruyor,ellerine,emeğine sağlık.sevgilerimle...

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Çiçeklere bayıldım.Çok güzel duruyorlar.Gerçek gibi :)) fiyonkta simli simli parlıyor.Yoksa ben mi öyle görüyorum?

Çiçeklerle birleşince pastanın tamamı çok şık duruyor. Ellerine ve emeğine sağlık...

Sevgiler...

RENKLİ KURABİYELER- ZÜLBİYE dedi ki...

ellerinize emeğinize sağlık nasıl güzel bir pasta olmuş. çiçeklere bayıldım gerçek gibi olmuş.

pelince dedi ki...

Hülya pasta nasılda şık olmuş,çiçeklerin renklerine bayıldım.Emeğine sağlık..

Pelin dedi ki...

Herşeyiyle çok güzel ve çok usta işi olmuş Hülyacığım.Tebrik ediyorum. Çok çok beğendim.
Sevgiler

Adsız dedi ki...

Müthiş güzel gözüküyor..Eline sağlık Hülya...Sevgilerimle..

Adsız dedi ki...

Canım çok güzel olmuş hayran kaldım. Ellerine sağlık. Sevgiler....
elomutfakta.blogspot.com

meleginmarifetleri dedi ki...

Hülyacım inci tanesi gibi bir pasta olmuş tam bir gelin musumluğunda ellerine sağlık canım kolaylıklar diliyorum öptüm bay.

Eya dedi ki...

Sevgili Hülya...cok sIk,sade ve zarif bir görüntü...nefis tek kelimeyle...ellerine saglik...sevgiler

Zehra

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

yeni başlangıçlara ancak böyle bir sayfa yakışırdı,
beyaz ve çiçekli bir bahçede...

harika... svglrr

Aybike Ceylan dedi ki...

Canim Hulya'cigim,
Melek gibi olmus pastan, cok ama cok guzel. Ellerine saglik.
Sevgiler.

Dilek Sokullu CANDAN dedi ki...

Şimdiki nesil çok şanslı.Neredeee bizim zamanımızda böyle pastalar:((
Ellerine sağlık çok şık olmuş......

sevdamavisi dedi ki...

Hülyacığım,
yine büyüledin bu güzel pastayla. ellerine sağlık. tek kelimeyle bayıldım. sevgiler.

Adsız dedi ki...

Hülyacığım nasılsın , döktürmüşsün yine ...kurdele nakışı gibi görünüyor:)bayıldım inan buna nasıl kıyılırda yenir.Burdan kıyılamayacak gibi görünüyor .Gerçeği kimbilir nasıl görünüyordur. Ellerine emeklerine sağlık kocaman öpüyorum sağlıcakla kal:)
Sürpriz/Özlem

Hülya dedi ki...

MİSKETLİMONU;teşekkürler...

ŞEKER PASTA;beğenmene sevindim.Teşekkür ediyorum...

NESLİHAN;sağol canım.Yorumun için teşekkürler...

ZERRİN;doğru görüyorsun:)Kurdela simli;)Öperim....

RENKLİ KURABİYELER-ZÜLBİYE;teşekkür ediyorum.

PELİN;renkleri oluştururken zorlandığım da olmuyor değil.Bu da öyle bir pastaydı.Beğenmene sevindim.

PELİN;teşekkür ediyorum ama keşke usta işlik pastalar yaptım diyebilsem:(Daha çok yolum var çok:)

OYOSH'UN DAMAK TADI;çok çok teşekkür ederim canım.

ELİF;sağolasın canım.

MELEK;sade bir pasta oldu.Ben de sevdim.

ZEHRA;çok teşekkür ediyorum.Sağolasın....

BİR DUT MASALI;evet yeni başlangıçlar hep tertemiz bir sayfadan yola çıkılmadır.Teşekkür ederim.

AYBİKE;içten yorumun için teşekkürler canım.

DİLEK;bunu ben de sık sık düşünmüyor değilim.Yine de öyle hep şanslı olsunlar.Sevgiler...

SEVDA MAVİSİ;teşekkür ederim canım.Yorumuna çok sevindim.

SÜRPRİZ/ÖZLEM;çok emek var bu işlerde ama bir şekilde kesmek de gerekiyor di mi?Davettekiler de böyle demiş zaten;)

Sevgiler...

RENKLİ KURABİYELER- ZÜLBİYE dedi ki...

merhaba yine ben çiçeklerle ilgili birşey soracağım. Ayşem hanım'ın programında son hafta çeşitli çiçekler yapıtılar ve ben kullandıkları hamurun tarifini alamadım. Bir sakıncası yok ise çiçekleri yaparken kullandığınız hamurun tarifini bana verirmisiniz.
Teşekkürler,

Hülya dedi ki...

RENKLİ KURABİYELER;Ayşem'in o programını izlemedim,tarifi benim tarifimle aynı mı bilemiyorum.
Ben elimdeki 200 gr.şeker hamuruna 1/2 çay kaşığı tyloce-c katarak modelleme hamurumu hazırlıyorum.Hamuru toparlarken en son ellerime azıcık biskin(bir çeşit renksiz ve kokusuz margarin)sürüp hamuru yoğuruyorum.Sonra da strechliyorum.Elinizde biskin olmayabilir sanırım yayla marka margarin bu iş için uygunmuş.Bir yerde okumuştum ama ben kullanmadım.

Sevgiler...