17.06.2010

KORSAN KURABİYELER & SÜNGER BOB'LAR



Bir mektupla başladı herşey.Hemen hemen bir ay önce elden bir mektup aldım.Rica mektubu.



Kısaca diyorlardı ki; "Bizim yılsonu partimize süslü kurabiye yapar mısınız?Yaparsanız çok seviniriz " bitişik yazı ,kurşun kalem ve çizgili bir defter yaprağından daha keyifli bir mektup üçlemesi olamaz diye düşündüm bir an.Hele ki , ulak oğlunuz olursa.



Kızlar kendileri için Sünger Bob kurabiyeler istemiş.Ulağım öyle söyledi.



Ben de erkekler için sempatik bir çalışma yapmak istedim.Bu korsanlarda karar kıldım.

Kurabiyeleri vanilyalı limonlu olarak 33 adet hazırladım.

Şu an da onlar sınıflarında bir parti düzenliyorlar.Eminim çok eğleniyorlardır.

4 yorum:

MAVİANNE dedi ki...

sen ne müthiş annesin öyle,
oğlun ne mutlu olmuştur
ellerine sağlık

Hülya dedi ki...

MAVİANNE ; böyle düşünmene sevindim desem :)

Öpüyorum...

durutarifler dedi ki...

Hepsine bayıldım hele de sünger boblara . Hepsinde yarı bir ifade . ellerinize sağlık vallahi.

Hülya dedi ki...

NİLAY;beğenmenize sevindim :)