24.04.2012

NERGİS ÇİÇEKLİ NİŞAN PASTASI

nişan 002

Kızkardeşten ,ablaya hoş bir nişan sürprizi olan bu pastamın arka planında unutmamın mümkün olmadığı hoş bir anı var benim için.Bana Samsun'lardan ulaşan kızkardeş Hilmiye Deniz Hanım'la ve doğal olarak ailesiyle olan akrabalığımızı öğrendim. " Her pastamın bir hikayesi var " yolunda emin adımlarla ilerlerken, keyifli bir nergis çiçeği çalışma projesi de oldu bu nişan pastası benim için.

nişan 006

Ablası Nergis Hanım için sarı ,beyaz ve yeşil renklerin olduğu bir pasta düşündü Deniz Hanım .

Evliliğe doğru atılan bu mutlu anda kendilerini kutluyorum.Sevgiler gönderiyorum...

3 yorum:

deniz dedi ki...

görsel güzelliğinin yanı sıra çooook da lezzetli bir pastaydı...ablam nişanlısı dahil herkes çooook beğendi:))emeğinize sağlık tekrardan teşekkürler:))

deniz dedi ki...

görsel güzelliğinin yanı sıra çooook da lezzetli bir pastaydı. ablam ve nişanlısı da dahil herkes çook beğendi:))emeğinize sağlık tekrardan teşekkürler:))

nergis mevsimi dedi ki...

Elinize sağlık.Pasta nergisli olunca ilgimi çekti,beğenilerimi ileteyim istedim :)
Nişanlı çifte de mutluluklar.Sevgiler.