19.04.2012

SEVGİLİYE KURABİYE

sevgili kurabiyeleri 001

Hani çok taze bir aşkınız olsa.Daha beş on günlük.Nasıl olurdunuz ?Üstelik birbirinizden çok uzaksanız.

sevgili kurabiyeleri 002

Nasıl desem çok uzak ama.Biriniz bir ülkede ,diğeriniz öbür.Zor değil mi?

sevgili kurabiyeleri 010

İşte böyle bir hikayesi var bu kurabiyelerin.Neslihan Hanım Almanya dan bana ulaştığında İstanbul da yaşayan erkek arkadaşına küçük bir sürpriz yapmak istediğini belirtti.

sevgili kurabiyeleri 005

İşte bu sürprizden yola çıktık.Aşk ,İstanbul aşkına ,fotoğraf sevdasından , her akşam içilen kahveye, çok sevilen  abur cuburlardan ,FB den ,yaşına  sonra esprilere çokca özlem ekleyerek kurabiyelerin herbirine bir hikaye yükledim.

Ben çok sevdim.Neslihan Hanım da çok beğendi.Umarım beyefendinin yüzünde kocaman bir gülümsemeye sebep olur kurabiyelerim.

Bu arada....Kurabiyeler vanilyalı ve çoktan İstanbul'a doğru yola koyuldu.

Buika 'ysa bu yazıya cuk oturdu :)

2 yorum:

Süleyman DUNDAR dedi ki...

Herşeyden önce ellerinize sağlık tadını bilmiyorum ama mutlaka güzel olmuşlardır.
Şimdi yemek istiyorum ama sevdiğim insanı hatırlattıkları için saklamayı tercih ediyorum.Sabah işe başlarken böyle bir hediyeyle güne merhaba demek aşırı mutlu etti beni.
Sizede teşekkür eder çalışmalarınızın devamını dilerim.

Hülya dedi ki...

Süleyman Bey, nezaketiniz geri bildiriminiz için çok teşekkür ederim.Beni çok şaşırttınız.

Kurabiyeler paketlenmiş halde uzun süre saklanabilir.Endişeniz olmasın.

Yüzünüzde bir gülümseme olduysa ne mutlu bize...

Teşekkür ederim..