13.01.2014

AŞK TEMALI DOĞUMGÜNÜ PASTASI ♥


Benim dünyalar güzeli bir kursiyerim vardı. Kocaman güzel gözleri olan , sakin ve becerikli bir kız . Duydum ki , sevgilisi için bir doğum günü pastası yaptırmak istemiş.
 
Anladım ben , kızımız aşık olmuş , koşmuş atölyeye gelmiş . Bir pasta beğenmiş . "Bunu yapar mısınız? " diye elinde getirdiği modele sadık kaldık. 

 
Sonra düşündüm , kızlar böyledir işte, aşk düştü mü kalplerine yapabileceklerinin en fazlasını , en iyisini karşılarındaki şanslı kişi için seferber ederler. Çalışırken , tüm samimiyetimle size diyorum , umarım kıymetini bilen biridir karşındaki diyerek iç sesimle konuşa konuşa pastasını hazırladım .Bazen de  dış sesimle .Sonra birlikte çalıştığımız Nermin 'in de -  kızı olmasından dolayı bu konulara daha hassas - , ben oğullarım var diye sanki ağırdan alıyor gibi dursam da hiç değil . Nermin , kızlarımız iyi insanlarla karşılaşsın diye dış sesiyle dua ederken , ben de ola ki oğullarıma birgün bir yerlerde böyle sürprizler yapacak kızlar olursa diye düşünmekteydim .

Ve  şunu diledim ,
çocuklarım kıymet bilen erkeklerden olsun . Öyle ya hayatlarında kalp kırıklıkları elbette olacak , hayat herkese eşit gülemeyecek , her zaman ilk sevgili son sevgili olarak da kalamayabilecek .Bu arada , kimbilir kızımız terkedecek , belki de oğlumuz olmuyor , yürümüyor deyip geçip gidecek . Sorunları çözmeyi , gidiyorum demenin bile adabını bilebilmeyi , her kız evladının da bir anne kuzusu olduğunu unutmamaları için elimden geleni yapacağım .Öyle onurlu gitmeler vardır ki , arda kalanı yıkıp dökmeden , büyüten  gitmeler . Yaşamları aşk ve onurla geçsin her birinin,

Demem o ki , yanılmamışım . Nasıl heyecanlı , bakımlı ve gözlerinde ışıklarla geldi ki pastasını almaya . Mutluluğu daim olsun, ışığı hiç solmasın diledim.

Bu pastamın hikayesi de işte böyle .

Öncesinde  bu modelin büyük boy kurabiyesini de yaptığım modellemelerin orjinal fikri Mutlu Dükkan Zeynep 'e aittir. Kendisine teşekkür ederim,

hülya
aşkperver



Hiç yorum yok: