4.01.2014

KARDAN ADAM PASTASI ♥



Sevgili Tuna için hazırladığımız kardan adam pastasının siparişi dayısı Serdar Bey tarafından verildi.Ve fakat Tuna pasta da gördüğünüz üzere 2 yaşında değil -  ( miş  ) . Biz pastacıların böyle yanlışları olabiliyor efendim .Yani anlayacağınız Tuna 6 yaşında :)

 
Hemen  siparişi teslim etme aşamasında 2 ' yi , 6 şeklinde değiştirsem de bir daha fotoğraflama şansım olamadı . Bu detayı vermemin sebebi ,Tuna'nın anlayışlı ve son derece kibar, beğenilerini tekrar tekrar yineleyen ailesi sayesinde gülümseme ile çözdüğümüzü sizlere de "ne güzel müşterilerim var " demeyi istediğim için yazıyorum .Üstelik ,kardanadamları çok seven Tuna 'nın pastasını çok çok beğenmesi kremalı pasta çalışmalarımda sade ama keyifli işler ortaya çıkmasından da ayrıca çok memnunum,
 
 
 
Tunacığım ( anne ve babası Tuna'ya hep böyle hitap ediyor , çok sevdim ) daha nice kocaman ve güzel yaşların seninle olsun. Hep mutlu olmanı dilerim .
 
hülya
kardankadın

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Tam kış mevsimine uygun şirin bir pasta olmuş..Çok detayların olması pastayı çok güzel hale getirmiyor önemli olan konunun güzel anlatımı ki siz bu işi çok iyi biliyorsunuz ellerinize sağlık....2 yaşından 4 yaş hızlı alıp 6 yaşına gelen yakışıklı delikanlıkıya Allah tan sağlık ve ömür ve başarılar diliyorum.

Nilly

Hülya dedi ki...

Nilüfer Hanım, iltifatınız için ne desem boş.Teşekkürler ediyorum ,