9.08.2008

KISA BİR ARA DEMEYİ UNUTMUŞUM :(

tatildeyim...

6 yorum:

neslihan erzincan özgür dedi ki...

iyi eğlenceler...

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

İyi tatiller,iyi eğlenceler:)) şöyle güzelce şezlonguna uzan eline de al bir kitap ohhhh:))Bir de dalga sesi varsa:))
Canımcımmm dönüşte nereye gittiğini yazarsın artık:))

Kocamannnnnn öpüyorum seni ve çocukları... Eşine de selamlarımı ilet...

Sevgiler...

Tulosh dedi ki...

Canım iyi tatiller, bol güneşler, mutluluklar diliyorum :)

Adsız dedi ki...

iyi tatiller, bol eğlenceler.Güzel anlatımınla ne de güzel anlatacaksın kimbilir tatil anılarını.İçimiz de gidecektir eminim.Kocaman öpüyorum ,sevgiyle kal...
SÜRPRİZ/ÖZLEM

Adsız dedi ki...

AAA çok ayıp valla gelip gelip geri dönüyorum..Olmazki böyle:))

İyi tatiller, iyi eğlenceler; çok özletme olur mu...

Hülya dedi ki...

NESLİHAN,teşekkürler...

ZERRİN,tembihlediklerini çok sonra okusam da bilmeden söz dinlemişim:)

TÜLAY,ben de sana hoşgeldin diyorum;)

ÖZLEM,yazdım bile;)

OYOSH'UN DAMAK TADI,geldim işte buradayım:)