12.10.2008

CUMARTESİ DÜĞÜNÜ

Şu çalışmamda anlamış bulunmaktayım ki,kul sıkışmadan Hızır yetişmezmiş.Kim demişse doğru demiş.Başta annem olmak üzere(17 kg.hamuru yoğururken tüm gücünü benimle paylaştığı için) bana bu çalışmam da yardım eden kızkardeşime,Dilek'e,Ebru'ya ve Burcu'ya,Zerrin'e,Yüksel Bey'e(Yüksel Ticaret),çalıştığım firmanın satınalma ekibine,şirket kuryemize,özel ulağım kardeşim Levent'e,bilek ağrımı geçiren Kiboş'a,uslu duran çocuklarıma,iç sıkıntılarımda desteğini esirgemeyen eşime ve listede böyle uzayıp giden emeği geçen herkese sonsuz teşekkürler.Onlar benim Hızır'larım işte:)

23 yorum:

FİGEN KARAVAŞ dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
FİGEN KARAVAŞ dedi ki...

Yeniden ben canım:)

Az evevl yorumumu yazarken sildim:)

Ellerine saglık hem senin hem de hızırlarının:)Hepimize hızırlardan lazım:)

Renk cok guzel olmus pastan da cok guzel olmus tebrik ederim seni !...
Cok zarif bir pasta olmus.

Opüyorum,
Figen Karavaş
www.yemekbiz.blogspot.com

Unknown dedi ki...

Hülyacım ellerine sağlık. Demek 17 kg hamur gitti şimdi ölçüleri merak ettim .Vallahi elde 17 kg hamur için anneni ve seni tebrik ediyorum. Seninle bu siparişin hakkında telefonda konuştuğumuz konu vardıya benide bilgilendirecektin hani bekliyorum ona göre :) Ellerine kollarına sağlık canım rengine bayıldım özellikle . Sevgilerimle

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Çok beğendim canım. Ellerinize sağlık.

17 Kg yoğurmak az buz iş değil hani :) Annenin de ellerine ve emeğine sağlık.Ellerinden öpüyorum.

Güzel bir ekip çalışması olmuş :)

Daha nice güzel işlere inşallah...

Sevgiler...

♥ Suzi ♥ dedi ki...

Valla 17 kiloyu duyunca tırstım ben...annene de bravo,ellerinize sağlık...

Seda dedi ki...

hülyacım ellerine kollarına sağlık,hatta ve hatta bileğine gerçekten sağlık :))ben 1 kiloyu zor yoğuruyorum şekerim yaaaaaa :))
çok zarif bir pasta olmuş canım :)

RENKLİ KURABİYELER- ZÜLBİYE dedi ki...

pastaya hayran kaldım hepinizin ellerine sağlık.

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Sevgili Hülya emeğinize ne kadar söz yazılsa az,ellerine sağlık canım ( hızırların da:-)))harika bir iş çıkmış ortaya,hem bakılası hem yenilesi,enfes.sevgilerimle...

Pelin dedi ki...

Hülyacığım,
Tebrik ederim. Çok zor bir işin altından kalkmışsınız. Üstelik de çok çok güzel olmuş. Çok emek verildiği belli.Emeği geçen herkesin ellerine sağlık
Sevgiler

Adsız dedi ki...

ne denirki hülyam bu pastaya.

sana da, hızırılarına da :)) tebrikler.

harika olmuş..

ellerine sağlık canım benim

sevgiler

pelince dedi ki...

Bu pasta şahane olmuş,emek diye buna denir..Anneciğinin ve diğer yardımcılarınında ellerine sağlık...

Sevgiler...

PASTASEHRİ dedi ki...

gerçketne hayran kalmamak mümkün değil böyle bir emek harcana pastaya.hepinizin ellerine sağlık
sevgilerimle
Funda

Damak Tadı dedi ki...

Hepinizin ellerine sağlık Hülya'cığım..Hızırlar olmayınca, böyle emekli pastalar tek başına yapılmıyor..

Renk ve dizayn muhteşem olmuş..Ellerine ve emeklerinize sağlık tekrardan canım..


Sevgilerle..

lezzetlilerim dedi ki...

Hülyacığım süper olmuş. Herşeyiyle harika... Ellerine sağlık tabii hızırlarınında
sevgiler

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Masallah sizlere,harika bir pasta olmus,muhtesem...elinize saglik,sevgiler...

Adsız dedi ki...

cok guzel ve şık bır pasta olmus ellerınıze saglık nefıs sevgıler..

Adsız dedi ki...

bayan kırıntı beş katlı pasta olmuşsuuun :)
bu pastanın resmini pasta arşivimin en müstesna yerine koymak isterim iznin olursa

arkadaşım yaptı diye hava atarım gerekli yerlerde şahanesiiin ne diğiim gurur guyuyorum seni alkışlıyorum

pasta dünyasına kırıntı olarak paşlayıp bu pasta boyutuna ulaşabilen nadir ustalardan birine en içten sevgiler
etkilendim hemde çook

Adsız dedi ki...

ben :)
aynur

Bir Dilim Düş dedi ki...

Hülyacığım seni de anneni de tebrik ediyorum. Ben sabahtan beri 1 kg hamuru yoğurmaya üşeniyorum s,z 17 kg yoğurmuşsunuz, utandım kendimden!!!
Pasta muhteşem olmuş ellerinize sağlık!!!

SEvgiler,
Evren

Unknown dedi ki...

sankı rüya gıbı olmus ellerınıze saglık sızın ve hızırlarınızın...hayrılı ugurlu günler dılerım...

Adsız dedi ki...

Başaracağını biliyordum :)

Hülya dedi ki...

FİGEN;güzel sözlerin için teşekkürler.Pastam için de;)

SELDA;modellemelerle birlikte 17 kg.hamur gitti.Yalnız bu hamurlardan sadece 5 kg.ını kendim evde yaptım.Kalanı hazır şeker hamur kullandım.Yine de onca hamuru renklendirmek çok yordu ve saatlerimizi aldı.Görüşmek üzere...

ZERRİN;teşekkür ederim.Dilerim hep daha güzeline,hep daha iyisine hep beraber canım...

SUZİ;hiç tırsma şekerim.Niyetine girince oluyor:)

SEDA;hazır hamur da kullandım canım.Kendim de yoğurdum ama tüm hamuru yumuşatmak,hepsini renklendirmek zordu.

ZÜLBİYE;teşekkürler canım.

NESLİHAN;teşekkür ederim güzel söalerin için.Bu pasta maket çalışma canım...Bakılası :)

PELİN;buradan bana yardım eden herkese tekrar teşekkür ederim.Uğradığın için sana da...

ZERRİN-MİSSS;teşekkür ederim canım.Kendim ve Hızırlarım adına...

PELİN;çok çok teşekkürler...

FUNDA;emek verilen her ne ise kıymeti biliniyor.Güzel yorumun için teşekkür ederim.

DAMAK TADI;etrafımızla anlamlıyız.Onların sayesinde hedeflerimize adım adım yaklaşıyoruz.Senin keyifli yorumunla herkese tekrar teşekkür ederim.Beğenilerini duymak çok hoştu.

LEZZETLİLERİM;hepimiz adına teşekkürler.

HURİYE;sağolasın canım.Sevgiler.

BANU GÖKŞİN;teşekkür ediyorum.Sizi beğeniyle takip ediyorum.Başarılar.

AYNUR;hemen anlamıştım sen olduğunu.Kırıntı lardan bugünlere ne çok şey geçti.Şimdi 5 katlı pasta oldum evet.Bu lafı çok sevdim:)

EVREN;aciliyeti olan işlerde dur durak bilmiyor insan.Bizimki de 1 hafta içinde siparişi alınmış,İstanbul'dan malzeme temini yapılmış,hafta içi kargosu eline geçmiş,koştur koştur bir iş di.Üşenmeye vaktimiz yoktu.Ama en keyiflisi de vakitli işler.Yoksa stres oluyor insan.
Sevgiyle...

KARABİBERİN MUTFAĞI;teşekkür ediyorum...

BURCU;ne desem nereden başlasam.Her soruma sabırla verdiğin cevaplar için,bildiklerini benimle paylaştığın için,bir telefon mesafesinde olduğun için tekrar tekrar teşekkürler.Bu pasta sizlerin pastalarından ama kendi yorumumca elbet.Çok başarılı mıydım?Eksiklerimi görüyorum hep.Tecrübe oluyor.Beğenmiş olmanıza sevindim.Ebru Hn'a da sevgilerimi gönderiyorum.Ona da sonsuz teşekkürler.

İyi ki varsınız...

ruhdagı dedi ki...

Bu nasıl bir şey yahu :)

Pasta değil bir kere olsa olsa sanat eseri. Ben kesmeye kıyamazdım.

Elinize emeğinize sağlık.
Hayran kaldım.

Sevgiler.