22.10.2008

DORA PASTA

Dora Pasta

Pastasını görünce sevinçten zıp zıp zıplayan uzun sarı saçlı,şirin mi şirin bir kız hayal edin.
Hep gülümseyen simasını da unutmayın.
Coşkulu bir kız çocuğu olsun bu.
Sonra pastasının başında nöbet tuttuğunu da ekleyin hayallerinize.Ta ki kutlama olana dek.

Dora

Ben bu işi, sırf bu yaşananları duymak için yapıyorum desem.
Çocukların hayatına renk katmak için.Yıllar sonra doğumgünü fotoğraflarına bakarken yüzlerinde tebessüm sebebi olabilmek için........

dora 012

13 yorum:

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Canımmmmm çok güzel olmuş. Yİne her bir ayrıntı düşünülmüş :)

Ellerine sağlık.

Kesinlikle haklsın :)

Sevgiler...

Delfina ; dedi ki...

Hülyacım,o rüya gibi pastada beni en çok güneş etkiledi.Bakar bakmaz yüreğime ışıklar serpildi..

Harikasın sen Hülya yaa...

RENKLİ KURABİYELER- ZÜLBİYE dedi ki...

çok şirin bir pasta olmuş ellerinize sağlık. Dora yı tv de yakaladığım zaman mutlaka izlerim.
Sevgilerimle,

egeli dedi ki...

HÜLYA'CIM PASTA HARİKA OLMUŞ,ELİNE SAĞLIK CANIM....BENİM YEĞENLER BU PASTAYI GÖRMESİNLER,DORA DİYE DELİ OLUYORLAR VE BENDEN AYNISINI İSTERLER,AMA BEN BÖYLE FİGÜRLER YAPAMAM TABİİ...SEVGİLER

ufukmutfakta dedi ki...

Önce kaçırmış olduğum doğumgününü kutlamak istiyorum. İyi ki doğdun Günebakan, iyi ki doğdun Hülya !
Sevdiklerinle yaşayacağın nice mutlu yıllar senin olsun.....
Sonrasında da şunu söylemek istiyorum. Benimde böyle bir pastam olsaydı, sabahlara kadar uyumaz, kimse ellemesin diye bende nöbet tutardım başında. Uzun uzun da seyredip, tüm detaylarını ömrümün sonuna kadar unutmamak için hafızama kazırdım. Yani kısaca anlatmak gerekirse; tüm pastaların çok güzel ama bu bir başka güzel olmuş, cıvıl cıvıl, renk renk, tablo gibi. Ellerine sağlık Hülya...

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Muhtesem olmus canim,ellerine saglik...baka kaliyorum,keski bende becere bilseydim:))sicacik sevgiler...

LaMa dedi ki...

size nacizane bir odulum var efendim :) buyrunuz aliniz ;)

♥ Suzi ♥ dedi ki...

Bu aralar pek sık giremediğim için doğumgününü kaçırmışım,iyi seneler...Pastaların hepside harika ellerine sağlık...

Disalce dedi ki...

o pastanın içinde yaşamak isterdim....manzara çok güzel ve canlı gibi..

ellerine sağlık...

Adsız dedi ki...

KIZIMMM AÇ ŞU '' BİR DİLİM AŞK '' I ARTIK:))ZAMANIDIR ...BU ARADA DOĞUMGÜNÜNÜ KUTLARIM ..NİCE YILLARA

MERAL-İDAKALE RESORT HOTEL

kuzeybebek dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

sana hediyem bana hediyelerin ama doslukta önemi yok sanrım kimin kime verdiklerinin
sadece hayatımda olman çok güzel hep olmanı isterim

pelince dedi ki...

Dora harika olmuş,bende severek izliyorum..Pastanın sahibi çok sevinmiş en güzel tarafıda bu.
Emeğine sağlık..