24.10.2008

HEP BÖYLE KEYİFLE...

Köpük keyfi

Dün akşam saatlerinde tamamladığım son pastam.O yüzden çekimler sorunlu:(

Yine bir emeklilik partisi vardı bizim şirkette.Bu kez pastam davete sahibi olmadan gitti.Gerçi kapıya kadar götürdük pastayı,en azından bir kaç kişiyi kokoş halleriyle görebildim ama yeter mi? Yetmez ! Şimdi sabırsızlıkla dün gece fotolarını bekliyorum.Birazdan bir mail trafiği,fotoğraf akışı başlar şirkette.Yorumlar falan.Oooo ne eğlencedir o.....

Boray bir kaza geçirdi 2 gün önce.Oğlumu yanlız bırakmak istemedim bu yüzden. Tadımız kaçtı ama toparlandık,iyiyiz çok şükür.Çocuklara birşey olmasın.Duam bu.

Pasta için epey düşündüm.Aslında şöyle bronz,dore,sedef kalpler fışkıran bir pastaydı niyetim.Nilay Abla pasta işine çok meraklıdır o yüzden ayrı bir anlamı olmalıydı pastanın.Muzip,özenli.Onu affına sığınarak:) böyle modelledim.Demek istedim ki,böyle keyif dolu,rahat günlerin olsun hep.Çalışırken herşey koştur koştur bilirsin, şöyle mis kokulu köpük banyoları yapasın.Saat kaygın,geç kaldım kaygın hiç olmasın.Herşey güllük-gülistan olsun.

Köpüklü banyo

Mutluluklar.........

Dünya Çapında Arkadaşlık Ödülü
Friendship Around the World Award

diye bir mim başlatılmış.Sizin için önemi olan blog arkadaşlarınıza sizin de bu ödülü verebileceğiniz hoş bir mim.Yalnız benim de zinciri devam ettirebilmem için isimler vermem gerekiyor da bakıyorum da tüm arkadaşlarım ödülünü çoktan almış bile.Ben de elimde dağıtılmayı bekleyen ödüllerimle kalakaldım böyle:) O yüzden isim vermiyorum.

Ama aldığım ödül için şimdi hızımı alamayıp,beni sizler varettiniz,yanlız ve güzel ülkeme,yerim portakalı gibi laflar edersem hoş görünüz efendim:))
Şaka bir yana Zerrin'e,Lama ve Melek'e teşekkür ediyorum buradan.Beni ödüle layık gördükleri için.

6 yorum:

Bir Dilim Düş dedi ki...

Haarrrikkkaaa herkesin zamanı hep böyle keyifle geçsin.
Ayrıca çok geçmiş olsun, iyi olmanıza sevindim.

Sevgiler,
Evren

LaMa dedi ki...

ay bacim ben de vermistim bu odulu sana, dogum gunu cocuguna ihaf diyerek ama not birakmamisim galiba. gec olsun guc olmasin haber verem :)

NiNo dedi ki...

blogger kapatilmismi :(((

Hülya dedi ki...

EVREN;dileklerine katılmamak mümkün değil.Sevgiler..

LAMA;canım not düştüysen de görememiş olabilirim.Kusuruma bakma.Hemen bir koşu ödülü senin elinden de almaya geliyorum:)

NİNO; :((((

Cafe Gusto dedi ki...

Nefis bir pasta olmuş ellerine sağlık..sevgiler..

Adsız dedi ki...

ben bu kadar guzel pasta gormedım cok seker yaaa bayıldım ayrıca dıger pastalarda cok guzel. ellerıne saglık canım sevgıelr..