9.02.2009

MUTLU YILLAR ERDEM

Resim 004

Erdem'in 1 yaş pastası bu.Rengarenk oluşu bana, oyun hamuruyla oynayan çocuk mutluluğu yaşatmadı desem yalan olur.Morlar,turuncular,maviler,yeşillerle haşır neşir olmak öyle güzel bir duygu ki.Hani oyun oynarken yorulduğunu anlamaz çocuklar vardır ya oyundan alamazsınız onları işte ben pasta yaparken öyle oluyorum.Son süsleme aşamasında onu da mı koysam,bu burada olmasa,yok yok o da olmalı diye diye oyalanıyorum pasta başında.Yorgun ama mutlu bir şekilde.

Resim 010

Erdem'in aslında bu 2.pastası.İlkini doğumundan sonra mevlüdüne yapmıştım.Görmek isterseniz fotoğrafları burada...

Erdem'e mutlu ,huzurlu,sağlıklı yaşlar diliyorum.

12 yorum:

Bir Dilim Düş dedi ki...

Çok değişik bir çalışma olmuş; ellerine sağlık canım.

Sevgiler,
Evren

Eya dedi ki...

Sevgili Hülya...oh nihayet degisik bir pasta.Rengarenk ve tam cocukca duygulari yansitiyor.Harika, ellerine saglik.Sevgiler

zehra

Pelin dedi ki...

Hülyacığım,
Çok zevk alarak yaptığın belli canım. Renkler gerçekten çok güzel.Ellerine sağlık
Sevgiler

Adsız dedi ki...

Nefis olmuş,içim açıldı baktıkça.Ellerine sağlık Hülyacığım.Sevgilerimle...

pelince dedi ki...

Çok güzel süslemişsin ,Erdemin yeni yaşı kutlu olsun..
Emeklerine sağlık..

Sevgiler.

mutfaktelaşı dedi ki...

rengarenk çok şirin bir pasta olmuş, yeme de yanında yat:)b

Etkinliğime buyurun
Gönderen :AYŞE
36. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM
SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
http://porselendemlik.blogcu.com
http://birdemliksohbet.com
http://gelibolu17.blogspot.com/
http://selmahlc.blogcu.com/
tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için
09 SUBAT 2009 - 23 SUBAT2009 TARİHLERİ ARASINDA
http://mutfaktelasi.blogspot.com/ YANİ BEN YAPACAĞIM.
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ.
TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.
VE TARİFİNİZE"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 36.HAFTA " BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİMBU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.

Adsız dedi ki...

:)

süper görünüyor

Aybike Ceylan dedi ki...

Canim Hulya'cigim,

Ellerine saglik, hep diyorum ya, cok zevkli ve marifetlisin, eline, koluna saglik.

Guzel bir hafta diliyor, sevgilerimi gonderiyorum.

Hülya dedi ki...

EVREN;teşekkür ederim.Yalnız yazımda bir detayı atlamışım.Pastanın orjinali sanırım Cake Studio nun.Erdem'in annesi bu modeli beğendiği için aynısını yapmaya çalıştım.
Sevgiler...

ZEHRA;tam bir çocuk pastası bu.Ben de çok sevdim....

PELİN;renkler canlı canlı tam 1 yaş çocuğunun dikkatini çekecek türden oldu.Teşekkürler...

MÜJDE;pastaya baktıkça ben de neşeleniyorum:)

PELİN;minik adam ;) adına tebrikler kabul ediyorum.Teşekkürler...

MUTFAK TELAŞI;teşekkürler...

HAYALCİ ANNE;senin gibi;)

AYBİKE;canım sağolasın.Sana da mutlu haftalar diliyorum.Kızları öperim...

Seda dedi ki...

cıvıl cıvıl bayıldım ellerine sağlık,sevgiler...

Hülya dedi ki...

SEDA;teşekkür ederim canım...

sekerpasta dedi ki...

pek neseli bir pasta olmus :)