21.12.2010

DEMİR'İN YILDIZLARI ve BİR DEMET ÇİÇEK PASTASI

tasarım 003

Demir için hazırladığım pasta , tam anlamıyla kişiye özel tasarım bir çalışma oldu.Demir 8 yaşına girerken babası İlker Bey'e tarif ederek çizdirdiği pasta eskizi minicik bir kağıtla bana ulaştığında yıldızları sordum. 1.sınıfa giden Demir , öğretmeninden yıldızlar aldığı için olabilir dedi babası.Ben de onun BJK li olmasından yola çıkarak siyah beyaz ama aldığı yıldızlı pekiyileri belirtmek içinse Demir 'in eskizde belirttiği büyük yıldızın ayaklarındaki küçük yıldızları kırmızı ile çalıştım.Bitişik yazı öğrendikleri için de ismini o şekilde yazdım.Bu da Demir 'in isteğiydi.

tasarım 019

İdil Hanım'ın , nişanlısının annesi için hazırlattığı pasta ona bir demet çiçek sunma fikrinden yola çıkılarak hazırlanmış 12 kişilik vanilyalı pasta.

tasarım 015

Her anne gibi meşakketle çocuklarını büyütmüş Türkan Hanım'a nice seneler diliyorum.
Dilerim tüm sevdikleri böyle keyifli sürprizlerle her zaman yanında olur.

Hiç yorum yok: