11.12.2010

KALP PASTA ,YILDÖNÜMÜ CUPCAKELERİ , PUANTİYELİ PASTA

kalp pasta

Çisem 'in 13.yaş kutlaması yapılalı epey oldu ama ben pastasını yayımlamadığımın farkına ancak Çisem'den bana haber gelince anlayabildim.Çisem'ciğim seni beklettiğim için özür dilerim .

Bu yılda ,diğer yıllarda olduğu gibi Çisem pastasının tüm detaylarını tasarlamışdı bana sadece uygulamak kaldı.Kalbin, iki yanından gelen beyaz eller ,tırnakların üzerinde Çisem ,diğerinde onüç ve bir de nazar boncuğu , bir yerlerde bir uğur böceği,hediye paketleri vs...

kalp kurabiyeler

Kurabiyeleri de pastasına uygun olarak göz kırpan, kırpmayan, gözleri kapalı şeklinde kalp kurabiyeler olarak hazırladım.Çisem 'in her yıl gösterdiği özen ve dikkatin tüm hayatı boyunca ona yol göstermesini diliyorum.Hep böyle güzel yaşları olur inşallah.Bu arada kurabiyelerimiz Çisem'in isteği üzerine zencefilliydi.

evlilik yıldönümü

Evliliklerinin 1. yıldönümünü kutlayan Zuhal , Veysel çiftinin cupcakeleri..

evlilik yıldönümü

Filiz Hanım'ın evliliklerinin 2.yıldönümü için istediği cupcakeler.

pembe- beyaz puantiyeli

Ayşe Hanım'ın kızı Oya'nın 11. yaş kutlaması için tasarımını bana bıraktığı pembe -beyaz puantiyeli kız pastası .İçeriği , vanilyalı sünger kek , vanilyalı krema , böğürtlen ve damla çikolatadan oluşan pastamız 15 kişilik.Doğumgünü kızımızın isteği üzerine 2 katlı olarak hazırladım.

Hiç yorum yok: