24.12.2010

HEYTO PITI PITI PASTASI

DSC02850

Bir çocuğu bu kadar mutlu görmenin ötesi yok.Samimi söylüyorum yok.Uykuya yatmadan önce ,durmadan "anne bana pastayı anlatsana " diyen bir kuzunun daldığı tatlı rüyalarda azıcık tesirim olması beni nasıl mutlu ediyor bilemezsiniz.Üstelik Boğaç Berke'nin anne ve babasının ayrı ayrı dönüp teşekkür etmeleri çok sevindirdi.

Heyto pıtı pıtı helikopter bu arada.Boğaç Berke , uçak ve helikopterleri çok sevdiğinden annesi böyle bir pasta olsun istemişti.Fanatik FB. Ramis Bey'in özel isteğiyse mutlaka sarı -lacivert renkler kullanılacaktı ve ayrıca kırmızı bir renk sarı renkle asla :) yakın olmayacaktı :) Bakıyorum da bir GS. lı olarak ,pastayı taraftar pastası haline getirmeden , renkleri doğru kullanmışım :)

heyto pıtı pıtı 010

Pastamız , annemiz Arzu Hanımın internetten bulduğu bu pastadan yola çıkılarak hazırlandı.

heyto pıtı pıtı 001

20 kişilik hazırladığım pasta ,çocukların rahat yiyebilmesi için vanilyalı sünger kek ,vanilyalı krema ,muz ve damla çikolatalıydı.

Boğaç Berke'ye nice nice mutlu , havada uçuşan hayallerle dolu , sağlıklı ve huzurlu yıllar diliyorum...Gülüşü hiç solmasın...

2 yorum:

Kamuran BULUT dedi ki...

nice senelere canım
pasta yine bir harika olmuş

Hülya dedi ki...

KAMURAN; çooook teşekkür ederim.Nice senelere...

NİLAY; herşey gönlünce olsun...Sevgiler.

ESTERGONYEŞİL; teşekkürler...