4.01.2011

YENİ YILA GİRERKEN

2011 036

Yeni yıl pastaları için yüzlerce yumurta kırıp ,kilolarca krema çırptık.

2011 039

En küçüğü 20 kişilik olan pastalarda her ne kadar printer yazı da kullansam, 160 kişilik pastanın üzerine 300 küsur harfden oluşan mesajı tek tek saatlerce uğraşarak yazdım.

2011 030

Toplamda bir şirkete 450 kişilik , atölyemin müşterilerine de yılbaşı günü teslim bir sürü pasta hazırladım.Yeni yıla beyaz yakışır deyip beyaz kremalı , çok çikolatalı ,frambuazlı ,karamelli , krokanlı tariflerle onlarca pastadan sonra bizim evdekiler kar tanesi kurabiyelerle avunmak zorunda kaldı .
2011 033

Okullardaki kutlamalar için hazırladığım pastalara çocukların seveceği yeni yıl temaları iliştirdim.

2011 026

Bu arada , kendi doğumgününü kutlayanlar ,eşine sürpriz yapanlar , yemeğin ardından hafif bir lezzet arayanların isteklerini hazırlamaya çalıştım.Hatta bir müşterimin hayalindeki karışımı formule edip onun için pasta haline getirdim.Umarım beğenmiştir.


2011 011

Elimden geldiğince , atölyeme gelen konuklarımın isteklerini geri çevirmedim.O yüzdendir ki , saat 21 00 olmasına rağmen , ricasını kıramadığım genç hanımın yeni yıl kurabiyelerini süslüyordum.

Yeni yıl benim için telaş ,deneyim , sonrasında kocaman bir keyifle başlamış oldu.
Umarım sizler için de öyledir....

Hiç yorum yok: