18.01.2011

TASARIM DOĞUM GÜNÜ PASTALARI

d.günü 041

Atölyeme gelen misafirlerimin gönüllerinden ne geçerse onun pasta halini hazırlamaya çalışıyorum.Seher Hanım'ın oğlu Berkin'in 1 yaşı için benden istediği 20 kişilik kakaolu portakallı pandispanya , vanilyalı krema ve muzlu 1 şeklindeki pasta.

d.günü 039

Berkin, doğduğunda kar yağıyor olması bizim başlangıç noktamızdı ve ortaya böyle bir çalışma çıktı.Berkin'e mutlu mutlu ,kocaman yaşlar diliyorum...

d.günü 029

Çağlar Bey'in eşinin doğumgünü için istediği kıpkırmızı ama sade pasta.Çikolatalı pandispanya , çok çikolatalı krema ve damla drop çikolatadan hazırladım.Ezcan Hanım'a sürprizlerle dolu mutlu seneler diliyorum.Yeni yaşı kutlu olsun...

d.günü 032

Eda Hanım ,kızı Nida 'nın kreşte kutlanacak 6.yaşı için atölyeme geldiklerinde Kitty ve Tweetty arasında karar vermekde zorlanan Nida en sonunda Tweety olsun dedi :) Eda Hanım, Nida'nın pastasının da daha önce de, eşi için hazırlattığı sürpriz pastanın içeriğiyle aynı olsun istedi ve vanilyalı sünger kek , vanilyalı krema, muz bence de çocuklar için yerinde bir tercihdi.Nida'ya güzel günler diliyorum...

d.günü 025

Bu bezelye tanesi kadar bebeğin üstelik de pembe pembe giyinmişken Gökhan Bey'in pastasında ne işi var demeyin.Emine Hanım tarafından eşine doğumgünü sürprizi olarak hazırlatılan pastada ki bezelye :) taze bir hamilelikden daha güzel bir hediye olamaz dedirtiyor insana.Gökhan Bey'e yeni yaşında mutluluklar diliyorum...

d.günü 026

d.günü 002

İlke Gökçe'nin , 1 yaşı için babası tarafından sipariş verilen pastada ablası ve İlke Gökçe parkda oynuyor .İyi ki doğdun İlke ,mutlu yaşların olsun hep...

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Hepsi birbirinden güzel. Hele o bezelyeye bayıldım Hülya'cım. Ellerine sağlık..

Hülya dedi ki...

MİSKETLİMONU ;ben de pek sevdim bezelyeyi :)