27.04.2010

ANNELER GÜNÜ

anneler günü 035

Anneler günü çalışmamı Lezzetli Annem,Annemin Resim Çerçevesi , Annemin Gardrobu,Annemin Bahçesi,Annem Günde şeklinde 5 başlıkda topladım.

Lezzetli Annem

anneler günü 030

Annemin Resim Çerçevesi

anneler günü 027

Annemin Gardrobu

anneler günü 020

Annemin Bahçesi

anneler günü 021

Annem Günde

anneler günü 022

*Kurabiyeler vanilyalı , kakaolu ,portakallı ,limonlu ,tarçınlı ,zencefilli ,tarçın +zencefilli ,tarçın+zencefil+karanfilli ,kakao + portakallı,kakao +limonlu ,kakao + tarçınlı tercih edilebilir.
**Sadece Lezzetli Annem, büyük boy kurabiye çalışılır.
***Diğer konseptlerden en az 5 kurabiye siparişi verilebilir.
****Çalışmaların farklı renk kombinasyonları hazırlanabilir.
*****Türkiye'nin her yerine kargo ile teslimat mümkündür.
******Bana 0 536 970 76 34 veya hulyaonem@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.

5 yorum:

Hande dedi ki...

kurabiyeler güzel olmuş..benim favorim resim çerçevesi ;)

MAVİANNE dedi ki...

çokkk beğendim gerçekten de
bunlar sanat eseri
şehir dışına da gönderiyor musun canım?

Hülya dedi ki...

HANDE; ben de sevdim:)

MAVİANNE; sanat eseri kadar olmasa da keyifli ve emekli işler...Evet canım şehir dışına da gönderi yapıyorum.

Sevgiler...

Nurşen dedi ki...

Hepsi çok güzel,çantalı olanlarına ise tek kelimeyle bayıldııım:)Sevgiler.

Hülya dedi ki...

NURŞEN;teşekkürler canım...