21.04.2010

NESKUP

neskup

İş çıkışı çabucak hazırlanacak akşam yemeği arkasından hafif, yumuşacık bir tatlı.Altta puding,üstte kahveli krem şanti uyumu oldukca iştah kabartıcı.Nescafeyi ,çikolatalı pudingi seviyorsanız eminim bu tatlıyı da seveceksiniz.Epeydir karıştırmadığım kara kaplı defterlerimin en eskisinde bulduğum bu tarifi daha önce denedim mi hatırlamıyorum ama denemediysem kayıp benim için.

Dr.Oetker puding paketlerine promosyon olarak miniş oyuncaklar koyunca Boray ,miniş derdine eve bir sürü puding almış.Oysa ki ben pudingimi evde yaparım.Hazır almaya hiç de gerek duymam.Şimdi mecburen bu paketleri tüketme derdindeyim.Ben hazır puding kullandım ama elinizin altında ev yapımı pudinginiz varsa onu yapmanızı tavsiye ederim.

NESKUP

Malzemeleri

*2 paket çikolatalı puding (her bir paket 500 ml.süt ile pişirilecek olanlardan)
*1 kg.süt
*1 paket krem şanti( kutunun içindeki 1 paket kullanılacak)
*1 su bardağı süt.
*1,5 tatlı kaşığı granül kahve

Süslemek için: Frambuaz,çilek,çikolata,fındık,ceviz,h.cevizi vs...
-------------------------------------
-1 su bardağı süt,kahve, krem şanti çırpılır.
-1kg.süt ile pudingler pişirilir.Pudingin yarısı kupların yarısına paylaştırılır.Pudingin diğer yarısı soğuyunca krem şantiye eklenir ve çırpılır.
Kuplara konan pudingin üzerine krem şantili karışım pay edilir.Buzdolabında 1-2 saat bekletilip servis edilir.

3 yorum:

durutarifler dedi ki...

Görüntü de nefis , eminim kendi de çok güzel olmuştur . ellerine sağlık....
Alttaki de çıtır çıtır . Pek bir nefis görünüyor

Nurşen dedi ki...

Iıııım neffiiiis görünüyorr:))

Hülya dedi ki...

NİLAY;şu sıralar neskup un farklı versiyonlarına dolanmış durumdayım.Hemen hemen her akşam orangecup,nescup pişiyor evde:)Çok memnunuz bu durumdan...:)

NURŞEN;teşekkürler....