11.04.2008

PASTALAR...PASTALAR...PASTALAR....

Hiç bu kadar ara vermemişdim galiba.
Aslında boş durmuyorum;)Ama elim erip de sayfamı güncelleyemedim.Çoğu blogcunun muzdarip olduğu dert yani.Yetişememek,arkadaşları ziyaret edememek,sayfalara bir göz atımlık uğrayabilmek ama bu arada yorum bile yazamamak.....Neyseki ben şimdilik bu yazı ve resimlerimle sıkıntıyı atlatmış bulunmaktayım.Darısı diğer blog sahiplerinin başına;)
Bu pastam 15 yaşına giren ikizlere gitti.Biri FB'li biri BJK'li olunca bu konseptte çalışmak istedim.10 kişilik pastanın pandispanyası sade pandispanya olarak çok beğendiğim daha önce de denediğim şu tarif.Dolgu kreması portakallı,ara katlar meyvalı istendi.Ben de muz ve portakal koydum ara katlara.Hatta portakalları küp küp doğramadan zarlarından ayırırken"Biri beni görüntülese de bu portakal zarı ayırma tekniğini gösterebilsem"dedim.Ellerimden portakal suları süzülürken makina kullanma şansım epey düşüktü çünkü;) Altta görülen pasta da 8 kişilik.Başka bir Batuhan'a hediye gitti bizim evden;)
Kakaolu pandispanya,portakallı muhallebi ve damla çikolatalı.Çok ama çok kısa zamanda ve FB'li istenilince ortaya bu görüntü çıktı.Pastanın üzerinde kullandığım futbolcu kalıbı Wilton'un şuradaki ürünü.Aslında bu kalıbı 23 Nisan'a uygun kızlı,erkekli dünya çocukları modellerken kullanmayı düşünüyordum ama kısmet bu pastayaymış..

Yarın sabah erkenden Bursa'ya yola çıkıyorum.Eğitmen olarak vereceğim ilk kursun verimli ve bir o kadar keyifli geçmesi tek dileğim...

8 yorum:

hcr hobi atölyesi dedi ki...

canım pastaların çok zarif olmuş...
ellerine sağlık..

lezzetlilerim dedi ki...

Yine süpersin ellerine sağlık. sevgiler

Unknown dedi ki...

Hülyacığım ellerine sağlık. Herhalde şu sıralar eğitimin bitmiştir. Vereceğin eğitimlerin devamını dilerim. Bu arada haftaya için konuştuğumuz İstanbul planımız iptal oldu. Gelemediğimemi üzülsem seninle tanışamadığımamı :( İnşallah bir başka sefere artık.

Esra (Acemi Şef- Dikiş Keyfi) dedi ki...

Hülyacım o sıkıntı hepimizde oluyor, kendi adıma sayfalarınıza kimizaman zaten ulaşamıyorum kimi zaman da yorum bırakamadan sadece okuyacak vaktim oluyor. Hiç dert etme, bizler hep buradayız. Pastaların da harika artık özellikle futbolcular konusunda uzman oldun sen :)

Bir Dilim Düş dedi ki...

Ellerine sağlık, çok güzel olmuşlar. Bu arada kursunun başarılıgeçeceğine inanıyorum.

Sevgiler

şengül dedi ki...

selam blok çok güzel pastalar bir birinden güzel ellerine sağlık

Hülya dedi ki...

KURABİYE'ciğim;teşekkürler...

LEZZETLİLER'im;sağolasın;)

SELDA'cığım;planınızın iptaline üzüldüm ama demek böylesi hayırlısıymış.Ortaya çıkacak nefis pastalarını sabırsızlıkla bekliyorum;)
Sevgiler...

ESRA'cığım;teşekkürler...Futbolcular konusunda çok haklısın.E bir futbolcu eşi olarak bu kadar olsun di mi?;)))

Sevgilerimle...

BİR DİLİM DÜŞ;kursum bence iyi geçti.Hanımlar için de aynı düşünceler içerisindeyim.Teşekkürler...

ŞENGÜL'cüğüm;teşekkürler canım....

Bir Dilim Düş dedi ki...

Merhabalar,

Biz, yani Selcen ve Evren bir etkinlik hazırlamaya karar verdik. Karar verdik vermesine ama bir yandan da bizi bir telaş aldı ne yapalım diye. İstedik ki etkinliğimiz hem herkesin yüzünde bir tebessüm oluştursun hem de gönüllerimizi küçük hediylerle biribirine bağlasın. Sonunda karar verdik, yaklaşan anneler gününü de düşünerek ANNELER GÜNÜ & KALPTEN GELEN GÜZELLİKLER etkinliğini başlattık.

Katılmak isteyen blogcu arkadaşlar annelergunu.kalptengelen@gmail.com’ a ad, soyad, blog adresleri ve hediyelerin gelmesini istedikleri adresin yazılı olduğu bir mail atacaksınız ve 10 Mayıs’ta yapılacak kura sonucunda birbiri ile eşleşenleri biz 11 Mayıs’ta mail ile bilgilendireceğiz böylece herkes sadece kime hediye alacağını öğrenmiş olacak. Ancak hediyeniz geldiğinde kimden geldiğini öğrenebileceksiniz. Hediyeleriniz elinize ulaştığında da bloğunuzdan yayınlayacaksınız. Eee bu arada annelere, anne adaylarına ve geleceğin annelerinin de anneler gününü kutlamış olacağız. İsterseniz yurt dışından isterseniz yurt içinden nereden olursa olsun etkinliğimiz herkese açık. İstediğiniz her şeyi hediye edebilirsiniz kendi ördüğünüz bir şal, yaptığınız bir reçel, bulunduğunuz yere ait yöresel bir şey, pastacılık malzemeleri, kitap vs vs vs…


Son Katılma Tarihi: 10 Mayıs 2008
Hediyeyi Ulaştırma Tarihi: 10 Haziran 2008
Hediyelerinizi Bloglarınızda Bizlerle Paylaşma Tarihi: 12 Haziran 2008