1.12.2006

DÜN GECE;)

Dün gece oğlanların keyif zamanıydı.Ha bre benden,kendilerini şımartacak birşeyler isteyip durdular.)İşlerim erken bitmişti Allah'tan;önce onları bir odadan diğerine kucakta geçirme merasimi istediler benden,).Hemen kucaklayıp götürdüm odaya.Merasim kısmı istedikleri gibi olmuştu ya kıkırdayıp duruyorlardı...Yalnız büyük oğlum kucaklara da sığmıyor artık:)
Sarılışıyoruz,gıdıklıyoruz birbirimizi,yoruluyorlar.Cedrıc''Biraz daha sevişelim anne''deyince tekrar sarılıp onu boynumun altına sokuyorum.Bu arada ağbi de çantasını yerleştirmekle meşgul...
-''N'olur aramıza gel''diye yalvarmaya başlıyorlar.Bu demek ki bizim yatak da yatmak istiyorlar uyuyana kadar.Yatağa alıp onları,aralarına sokuluyorum.Sağımda büyük oğlum,solumda küçüğüm.Nasıl büzüşüp,kırk şekle giriyorlar kollarımda siz tahmin edin artık;)
-''Hikaye anlat n'olurrrr!!!
-Peki Tuz Kadar'ı anlatayım mı size?Büyüğüm:
-Ben biliyorum onu.
-Sen anlat o zaman...Küçüğüm:
-Yaaa anne sen anlat..Lütfennn!
-Bir varmışşş,bir yoookmmuuuuşşşşş.Evvel zaman içindeee,kalbur saman içinde ülkelerin birinde bir kral yaşarmış.Bu çok iyi kalpli kralın birbirinden güzel,birbirinden çok sevdiği dört kızı varmış...
-Ööööle diiil anne.Sen yanlış biliyosun.Üç kızı var kralın, diyor büyüğüm...
-Pardon üç kızı varmışşş...
...........................
..........................
Veeee kral kendisini tuz kadar seven küçük kızına sevgiyle sarılmış...
-Masal burada bittiiii.(Uyumamışlar)
-Başka anlat anne.
-Ben anlatayım mı anne diyor büyüğüm...
-Ben Sihirli Fasulyeleri biliyorum amaaaaa... (Küçüğüm söze giriyor hemen)
-E anlat o zaman.
-Iı Iı:( Birden büyüğüm:
-Anne senin burcun ne?
-Terazi ya oğlum.Peki senin?Biliyor musun burcunu?
-Biliyorum.Tabii ki de ikizler.
-Senin?(Küçüğe dönerek)
-Boğa(Kendinden pek emin)
-Kim söyledi bunu sana.
-Ağbiiim(Ender zamanlarda ağbi der;bu da öyle bir zaman işte).Ama sen biliyor musun anne?Batuhan Öz******'ın burcu ne?
-Hayır bilmiyorum.Ne?
-Ben biliyorum ama DİNAZORRR.
-Neee?
-DİNAZORR.
-!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hiç yorum yok: