11.06.2007

BEYAZ BİR PASTA:)BEMBEYAZ BİR SAYFA;)ve GÜNEŞLE UYANMAK...ARDI SIRA...

Bu pastayı aslında annemin misafirleri için yapmıştım ama bembeyaz görüntüsü bizim şu an ki ruh halimizi çok iyi yansıtacak gibi geldi bana.Tertemiz bir sayfa babında.)..İşi çok abartmaya gerek yok gibi de gelse insana;dile kolay 18 yaşında başlanmış bir işin 38 yaşda sonlandırılması ve başka bir yola sıfırdan başlamak...
Dileriz bu akça pakça pasta gibi olur yarınlarımız.
Pastayla ilgili detayları en kısa zamanda vermeye çalışırım;)
Gelelim dün ki son maçın detaylarına.Gerçi ayrıntılar burada var ama ben de birşeyler diyeyim kadın gözüyle;)
Artık eskisi kadar futbolla ilgilenmesem çok fazla takip edemesem de ofsaytın ne menem bir şey olduğundan haberdarımdır:)Tabii tüm bunları eşimle tanıştıktan sonra öğrendim;)

Dün çalışıyordum ama son bir değişiklikle sabah işe girip gece yarısı işten çıkacağımın planları değişince ben de maç saatinden önce stadda ki yerimi alabildim.Babam çocukları getirmiş,annem ileri derece de alerjisi olduğundan gelememişti vs.vs...Aslında maçı çok iyi izleyemedim:(Önce minikler maç yaptı.İçlerinde büyük oğlumuzun da olduğu bir maç.Sonra eski futbolcular,en son Türkiye Karması-Çanakkale Karması'nın karşılaştığı son maç.Maç 6-1 Türkiye Karmasının lehine sonuçlanmış,bugün gazeteden öğreniyorum.Eşimi bu günün de yanlız bırakmayan arkadaşlarının eşleriyle ilgilenmek de bana düştü doğal olarak ve dolayısıyla maçları çok iyi takip edemedim:(Ama son golünü gördüm;)))Altta ki resimde eşim maçtan çıkıyor,yeşil sahalara veda ediyor ve jübilenin gelirinin bağışlandığı derneğin başkanı hanım eşime plaket veriyor... Burada da benim minik kuzularım yorulmuş kardeş kardeş oynuyorlar sahanın tenha bir yerinde;)
Sonra maç bitti.Toplu bir akşam yemeği,misafirlerin uğurlanması derken eve nasıl gittiğimizi hatırlamıyorum bile o kadar yorgundum.Peki ev de ne mi yaptım?


  • Eşime verilen çiçekleri vazoya koydum;)


  • Annemin(inanılmaz maç hastasıdır) gelemeyişinden dolayı sorduğu tüm sorulara detaylı cevaplar verdik.Hem de maaile;)


  • Gazetecilerden birinin verdiği cdyi kopyaladık.


  • Ben o arada oğlanın aslında bugün olan doğumgününün pandispanyasını pişirdim.


  • Mutfağı toparladım.


  • Babamız çocukları yatırdı.


  • Onların dağınıklıklarını topladım.


  • Pandispanyayı istemeyerek de olsa sıcak sıcak katlarına ayırdım:(


  • Biraz mutfakta konuştuk günle ilgili;)


  • Saati 05 30 a kurarak,yattım...



    • 05 30 oldu:(

    • Yorgunluktan kalkamayacak halde yine de güne başladım.


    • Elimi yüzümü yıkayıp mutfağa daldım.Soğumuş pandispanyayı kremaladım.


    • Mutfak camından;) güneşin doğuşunu seyrettim.Çok şükür dedim.Herşey için;)

    12 yorum:

    ayseyaman dedi ki...

    Sevgili Hülya,
    Bembeyaz Pastan nefis görünüyor, çok güzel ve duru, ellerine saglık..
    Canim tüm dileklerinin kabul olmasi dileğıyle, eşine ve aileni mutlu bir ömür dilerim. Herşey çok güzel olacak :)
    sevgilerle

    Adsız dedi ki...

    Canım Hülya,

    ben de senin yazını okurken tam da senin yorumunu aldım. Bu kalp kalbe karşıdır demek mi oluyor :))

    Bu sırada jübilenin güzel geçmesine çok sevindim. Hayatınızdaki o pırırıl pırıl başlangıç kocaman parlaklığıyla devam eder umarım. herşey güzel olur.

    Bu srada hayran kaldım sana. Saati sabah 5-30 kurdum demişsin yaa oradan gerisini okudumsada hatırlamıyorum. vallahi bravo bu nasıl enerji :)

    Sıcacık sevgiler hülyam

    Tuba dedi ki...

    Hulya'cigim, yine nefis bir pasta dokturmussun. Hafta sonu, babalar gunu icin yapsam diye bir niyetlendim ama sonra rejimde oldugum geldi aklima:)).

    Hülya dedi ki...

    AYŞE2ciğim;biraz güç de olsa sen olduğunu anlayabildim;)
    Hepimiz için dilediğin tüm güzellikleri ben de sana,ailene ve tüm sevdiklerine diliyorum;)
    Sağolasın...
    ZERRİN-MİSSS'im;ben de aynı anda aynı yerde ama bilmeden;)olabilmeyi seviyorum;)
    İnşallah canım benim,inşallah...Jübile için;)

    Sorumlulukları sırtlandım üzerime gidiyorum işte.Evet 5 30 da uyandım her ne kadar geç yatsam da.Biliyorum ki yarım saatlik bir gecikme bile benim düzenimi,planımı bozacak.Planlarıma uymak zorunda kalıyorum:(
    Sana da sımsıcak sevgiler...
    TUBA'cığım;pasta çok güzel ama bence sen asla rejimini bozma;)
    Babalar gününe desıfır kalori birşeyler bulursun sen;)Eminim;)

    Nukhet dedi ki...

    Hulya
    Oncekı yazına da cok yorum bırakmak ıstemıstım ama vaktım olmadı. Ben senın yazılarından buyuk keyıf alıyorum ama mutlaka bır huzunde sarıyor kıyısından kosesınden beni. Oylesine yalın ve guzeller ki. Kalemine saglık, ellerıne saglık. Bir de esinle baslıyacagınız bu yeni yolda basarılar diliyorum. Ne guzel tutkusu oldugun ısı yapmak ç Esın coksabnslı bıradammısç Aynı sekilde tutkuyla sarılacagi baska seyler bulmasini diliyorum.

    daimamutfak dedi ki...

    Sevgili hulya 2 kez uğramışsın .teşekkürler.Yorumunu hemen buğün yayınladım canım.Pastan nefis görünüyor.Tarifini isterim.Çanakkaleye sevgiler...öptüm.

    Damak Tadı dedi ki...

    Hülya'cığım,bu kadar fazla yorma kendini tatlım..(
    Pastan çok nefis olmuş ellerine sağlık.Öyle duru,öyle saf ki sanki çok şeyler anlatmak ister gibi..Dileğim, dileklerinin ve arzularının en kısa zamanda gerçekleşmesi..
    Eşinide kutluyorum canım,güzel bir davranışta bulunmuş..Tebrikler..

    Sevgiyle kalın.

    Pasta Cafe dedi ki...

    HÜlya'cığım harika görünüyor. Ellerine sağlık. Kremayı nasıl yaptın canım ?
    Sevgiler

    sevdamavisi dedi ki...

    Hülyacıüğım,
    yepyeni bir sayfa açmak her zaman huzur verir bana, yeni başlangıçlar enerji doludur. umarım senin için de yeni güzellikler getirir hayatına. çok da güzel bir pasta. sevgiler

    Unknown dedi ki...

    Hülyacım pasta süper görünüyor. Hayatınızdaki bembeyaz sayfa içinde sağlık ve mutluluklar dilerim. İnşallah herşey isteğiniz doğrultuda ilerler. Oğlunun 2. pastasınıda sabırsızlıkla bekliyorum. Sevgiler.

    gülriz dedi ki...

    Hülyacığım ellerine sağlık, pastan muhteşem görünüyor. Jübilenin güzel geçmesine de çok sevindim; umarım açtığınız bu bembeyaz sayfa o güzel ailenize kocaman mutluluklar getirir; umarım gelecek her yeni gün bugüne kadar yaşadığınız en güzel günden bile daha güzel olur. Sevgiler kocaman :)

    Hülya dedi ki...

    NÜKHET'ciğim;hoşgeldin;)
    Yazılarımda ki hüznü be de biliyorum?Ama neden onu bilmiyorum...
    Evet eşim çok şanslı sevdiği biri işi var.Keşke benim içinde aynı şeyi söyleyebilsem...Ama bunda da var bir hayır demek de gerekiyor bazen...
    Sevgiler...
    DAİMA MUTFAK'ta olan hanımcığım;)evet 2 kez uğradım sana evde yoktun;)Not bırakdım ben de.İyi ki almışsın mesajlarımı...

    DAMAK TADI'm;kızıyorum kendime kızlar anneleri gibidir değil mi?şte ben de bu yüzden böyle aşırı sorumluluk altında uğraşıp duruyorum işte.Ama dediklerine de dikkat ederim söz;)
    Teşekkürler...
    PASTA CAFE'm;en kısa zamanda tarifi geçerim...Selamlar...
    SEVDA MAVİ'm;başlangıçlar güzel de ya o arada kalmalar,ait olamamalar.Ben de geçiş dönemlerini sevmem hiç de kolay atlatmayı beceremem:(Ailecek kolay ve sıkıntısız bir dönem geçiririz inşallah...Sağol canım....
    SELSERVİS'm;temennilerin için sağol canım benim...
    2. pasta için bekletmemeye çalışırım;)
    Söz....
    GÜLRİZ'ciğim;beyaz sayfaların yüzü suyu hatrına herşeyin ama herşeyin hayatımızda olumlu,huzurlu ve mutlu,sağlıcakla geçmesini öyle çok istiyorum ki...
    Sevgiler komşumun hamarat kızı.Çok öperim;)