21.06.2007

DEMET'İN SON YAPRAK TEST SONUCU;)

Çocuklarımızın ömrü test çözmekle geçiyor.Yaprak testi okullu çocuğu olup da bilmeyen yok sanırım;)Daha okumayı söker sökmez test çözmeye başlıyorlar artık.Kendimden hatırlıyorum da orta sonda sınav kağıdını kodlamayı öğretmişlerdi bize;)Şimdi ki çocuklar bu yüzden çok şanslı ama bir o kadar da işleri zor.Değil mi ki herkes test çözüyor,kodluyor,ha bre kendini sınıyor kapasiteler yükseliyor böylece.
Büyük oğlum geçen sevinçle geldi 60 soruluk deneme sınavında sadece 4 yanlış yapmış.Bence iyi bir sonuçtu.İşte 4 yanlış 1 doğru götürür falan derken netini hesapladım sınıfta ilk 5'e girebilir diye düşündüm belki ilk 10 falan.O da az bir ihtimalle.Sonuç mu?18.mi ne olmuş 32 kişilik sınıfta.Demeye çalıştığım artık tüm çocuklar çok iyi.Akıllı ve deneyimli.
1 soruluk yanlış bile onları kaç kişinin gerisine atabiliyor.Gerçi daha oğlum küçük çok kıstas almıyorum bu testleri bu konuda öğretmenimiz de aynı görüşte ama annelerin hepsi benim gibi düşünmüyormuş maalesef...
Bu pastamda tam böyle bir konuya denk geldi.Çünkü Demet'te azimle test çözen çocuklarımızdan biri ve hayatı şu an hep bu eksende.Dolayısıyla pastası da.Pasta dikdörtgen bir kalıpda pişirdim.Ara katları sütle ıslattım.Sade pandispanyaya+vanilyalı krema+1 kat çilek+1 kat muz şeklinde.Üzerini gıda kalemleriyle yazıp çizdim;) Bu arada acı!bir gerçeği açıklıyorum;)Ta ta taaaaammm!!!!Şeker hamuruyla çalışırken evin salonundayım artık hem de klimanın altında;)Bir hanım için temizlik aşamasında zorlanacağını bildiği birşeyi bile bile döküp saçmasından acı ne olabilir ki?;)Bir de kendinin temizleyeceğini bile bile hatta.Bu yaz zulmü değil de nedir böyle?;)Ne yapayım ki hamur gevşeyiveriyor...Nişasta temizlemek hele bir de salondan temizlemek epey bir canımı sıksa da başka çare yok.Mecburum.Birgün bana "Salonun ortasında unlu birşeyleri tozutup etrafı batıracaksın hatta pasta bile yapacağın günler gelecek salonun göbeğinde" deselerdi"Hadi canım oradan"der hatta"Abartmayalım lütfen"diyerekten konuyu kestirip atardım;)Hayatta olmaz diye birşey yok.Gün gelip de en ummadığınız şeye yürekten evet diyebiliyorsunuz.Şekil 3 de görülen ben gibi mesela;)
Bu resmimi de küçük oğlum çekmiş salonda çalışırken.Hani bir gün olur da"Sakın evi dağıtmayın çocuklar hele salonu asla!"dediğim de bana delil olarak göstermek için çekti bu resmi sanırım.Yani bu ne demek oluyor.Ben ipin ucunu kaçırmış bir insanoğluyum artık.Vay benim bundan sonra halime;)))

12 yorum:

Adsız dedi ki...

Hülyacığım ne güzel fikirler geliştiriyorsun hayranım sana ve pastalarına ellerine sağlık canım süper olmuş yine
sevgiler

NiNo dedi ki...

harikaaaaaaaaa bayildim gercektende super olmus ellerine saglik canim

Hülya YILMAZ dedi ki...

bu ne güzel bir şey olmuş. alnızca bu değil, aşağıdakiler de...
çocuklar da büyüdü, arasıra kopya çekerdim yoksa...
yaratıcılıkta sınır yok!

LaMa dedi ki...

Ben de sorularin hepsini dogru cevapladim! 5 aldim mi ogretmenim :P

Yelda Özyurt dedi ki...

Supersin, pasta sahibinin yorumunu cok merak ettim, tam da yasina gore bir pasta olmus..
Hulya gercekten harikasin:)

Hülya dedi ki...

SEDA'cığım teşekkürler canım;)Beğenmene sevindim...
NİHAN'cığım;sağolasın...))
HÜLYA'cığım;gerçekten yaratıcılığın sonu yok ve sadece kişinin kapasitesiyle alakalı.Görmeyi bilmek gerekiyor.Pasta işine girince etrafına daha bir alıcı gözle bakar oldum ama daha çok başarılı olduğum söylenemez...Uğraşıyorum..
Selamlar...
LAMA'cığım;hemi de yıldızlı;)İşte bu kadar *****

Esra (Acemi Şef- Dikiş Keyfi) dedi ki...

Çok güzel olmuş, el yazında çok güzel hani ;)

Hülya dedi ki...

ESRA'cığım el yazım konusunda sana katılamayacağım maalesef:(Üstüne üstlük kurumamış bir hamur üzerine yazı yazmak kadar zoru yok.
Nezaketin için sağol...

Pasta Cafe dedi ki...

Hülya'cığım, öncelikle ellerine sağlık. Çok güzel olmuş. Seni çok iyi anlayabiliyorum. Çünkü ben de artık pastalarımı salonda klimanın karşısında yapıyorum. :))) Başka türlü inan olmuyor. Bakalım bu pasta aşkı bize daha neler yaptıracak :)))))
Sevgiler

Hülya dedi ki...

ÖZLEM'ciğim;hakikaten yani bu aşk bizi nerelere kadar sürükler ben de heyecanla beklemedeyim;)
Sevgiler canım;)))

Özlem dedi ki...

Hülya' cığım, testleri de pastaya dahil etmişsin ya .. PES !:)
Ellerine, gönlüne sağlık. Sevgiler

Hülya dedi ki...

ÖZLEM'ciğim;bu pasta işi çok ilginç gerçekten.İnsanın bakış açısını değiştiriyor ve siz herşeye acaba bundan pasta olur mu?şeklinde bakar oluyorsunuz.Yarınlar ne gösterip ortaya neler çıkacak merakla beklemedeyim ben de...
Sevgiler canım...