15.06.2007

KUDAY'IN 9 YAŞ HARİTASI;)))

Önce;) Kuday'ın pastası böyleydi...Annesi onun için gün öncesinden çalışmalara başlamıştı bile.
-Kuday doğum günü pastanı düşündün mü?
-Arabalar olsun..
-Nasıl yani araba modelleri mi?
-Hani var ya filmi ondan işte...

Aaa dedim ne güzel olur.Hem de tesadüf Nükhet'te bu konseptte bir pasta yapmış,yolda gösterirdi bana nasıl olsa.Ama son anda benim yoğunluğumdan modellemelere vaktim olmadığından:
-Oğlum hani siz kardeşinle harita çizip define arıyorsunuz ya öyle pasta yapsak?
-Tamammm..
-;)))diyerek durumu kurtarmıştım...
Aklımda olan bir modeli oğluma satmayı başarmıştım.Esnaf olabilir miydim acaba?
Bu arada ben bir Lorraınene Aka Aine2 hastasıyım.Debbie süper elbet ama Lorraine'in modellemelerinin üzerine tanımıyorum.Sayfasını günde kaç kez tosladığım bir sır da olsa her yeni modelinde bir kez daha ona hayran oluyorum;)Bu pastamı da işte o modellerin birinden bakarak yaptım.Tabii kendimce.Bir kere bu işlerde tıpatıp çalışmak pastanın orjinal sahibince de aynı pastanın 2.modelinde bile mümkün değil.Kaldı ki bizim gıda boyalarımızın farklılığı bile aynı rengin yakınını çalşmamıza bile müsaade etmese de kum rengini beyaz hamuruma sarı ve kahverengi gıda boyalarımı az az katarak yakalamaya çalıştım;)

Korsan gözlüğü ve bandanası için 2 gün önceden çalışmıştım zaten.Harita içinse akşamdan beyaz hamurumu kağıt formunda açarak yarısına kadar ruloladım ve rulonun içine yine aynı formda kağıt havlu koyarak kuruttum.Bu arada kağıda yıpranmış görüntüsü verebilmek için bazı yerlerinden bıçakla kesikler attım;)Daha sonra kağıt peçeteyi hafif ıslatarak kaverengi boyaya azıcık değdirip kağıda eskitilmiş havası kattım.Haritaya peçetemi değdirip çekerek çok koyu olmayan kirli bir görüntü elde etmeye çalıştım;)
Sonra 9 adet mum hoyratça;)yerleştirildi... Tüm bu süslemeleri partye başlamadan 5 dakika önce pastanın üzerine yerleştirdiğimi söylesem;)))
Masalar son sessizliğini yaşadı...
Ben pastanın figürlerini yerleştirirken kızkardeşim ve yeni iş arkadaşım Hande,eşim sağolsun masaları hazırladılar.Aslına bakarsanız global bir pasta oldu bu;)Ve birlikten güç doğar sözünün resmi oldu oğlumun partisi;)Nasıl mı?

*Efendim haritamızın üzerinde ki yazıları yapabildiğim gıda boyalarını Aybike'ciğim Amerika'lardan getirdi.Sağolsun....Zerrin'ciğim canım arkadaşım da Aybike'den onları teslim alarak bana ulaştırdı taaa İstanbul'lardan hem de partimize 3 saat kala...Haritanın üzeri hemen yazılıp çizildi az bir vakitte...
*Pastanın modeli Edinburgh : Scotland yani İngiltere'den;)
*Altın para şeklinde ki çikolatalar Hande'ciğin el vermesi ile Bandırma'dan;)
*Damla çikolatalı kurabiyeler kardeşimin elinden...
*Sigara böreklerini ben sarsam da işte olduğum için kızartılması anneciğimin ellerinden...
*Kalp ve hatırlayamadığım diğer formda ki sirkeli kurabiyeler annemden yine;)
*Kamelyanın süslenmesi eşime,Hande'ye ve Eşimin arkadaşı Gürhan'a ait;)Öğle arası iyi iş çıkarmışlar...Çok beğendim;)))

Birden kahkalar,çocukca sesler kapladı her yeri....
Çocuklar bıcır bıcır...

Kuday başının üzerine 2 kulak eklenmeden pastasını üfleyebildi;)
Kamelyanın içi dışarıdan böyleydi;)))
Burası benim çalıştığım şirketin Havuzbaşı Tesisleri...16-18 00 arası kutlamamızı yaptığımızdan tenhaydı.Çocukların koşuşturmalarından kimse rahatsız olmadı böylece...
Ayrıntılar az sonra;))) (Bunu diyeli 14 saat geçmiş neredeyse;)

Ha bu arada pastam klasik tarifim yine kakaolu ve 26 cm kelepçeli kalıpta pişirdim bu sefer.İnce dilimledik çocuklar bitiremez diye 30 kişi rahat yedik.Normalde böyle bir pasta için 26 kişilik diyebiliriz;)Ara kreması vanilyalı cream ole;) ve damla çikolata...

Ve bu da parti zamanı davetiyemizdi;)))

28 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba Hülya'cığım,

Kuday'a nice seneler diliyorum.Sağlıkla,mutlulukla ve ailesiyle beraber.Çok da güzel bir doğumgünü partisi olmuş.
Kaç gündür görüşemedik bende merak ediyordum.Birde pastayı merak ediyordum tabii...
hahhahhaaaaaaaaaa
Öpüyorum hepinizi...

Yelda Özyurt dedi ki...

Kuday 'a daha nice nice, saglikli yaslar olsun insallah. Pastanin ne hos temasi olmus.

Punto dedi ki...

Ben de Kuday'ın doğum gününü kutluyorum. Sağlıklı, başarılı bir gelecek diliyorum. Size de torunlu güzel bir gelecek diliyorum tabii.

Adsız dedi ki...

Pastanın üzerindeki hazineler Kuday'a ömrü boyunca şans,sağlık,huzur olarak geri dönsün bahtı açık olsun nice mutlu senelere

Adsız dedi ki...

pasta güzeldi,çocuklar cıvıl cıvıldı..herşey süperdi..uykusuz prenses:)Hülya herzamanki gibi koşturup durdu..
yorgunluklar gelip geçer,geride güzel anılar bırakır nihayetinde..

Günebakan tarlaları acar muhabiri Hande:))

Adsız dedi ki...

Her nekadar katılamasakta o güzel pastadan yedim.eee ne de olsa torpilliyiz:)Kuday'a nice yıllar diler,herşeyin gönlünce olmasını dilerim..

COOKIE;)

NiNo dedi ki...

sonunda donmenin gururunu yasiyorum herkesi cok ozledim harika seyler yapmissiniz ellerinize saglik bagimlilik yaptigini biliyordum bu blog islerinin ama bu 2 ay ayrilikta pes dedim :) sevgiler tirandan

serinmavi dedi ki...

Mutlu yıllar diliyorum Kuday'a...Sağlık ve multluluk dolu uzun yıllar...Selamlar....

Adsız dedi ki...

Toprakçığım yine harikalar yaratmışsın. Kuday'a yeni yaşında mutluluklar diliyorum. Sevdiklerinden hiç ayrılmasın...
Seni de çok öpüyorum, ne güzel bir annesin!
İstanbul'dan sevgiler...

gülriz dedi ki...

Hülyacığım, ne kadar güzel bir doğum günü olmuş o öyle. Sen ne kadar güzel bir annesin, oğluşların ne kadar şanslı çocuklar :))) Ellerine kollarına sağlık, değmiştir ama bütün yorgunluğuna. Kuday'a mutlu, nice güzel yıllar diliyorum. Hepinize kocaman sevgiler

Adsız dedi ki...

Merhaba Hülya, Kuday'ın doğumgünü kultu olsun. Şanslı bir çocuk annesi kendi elleriyle harika bir pasta yapmış. Güzel bir haftasonu diliyorum sana ve tabi ayrıntıları bekliyorum.
Sevgiler.

Hülya dedi ki...

ZERRİN'ciğim;merhaba...
Güzel sözlerin için ne desem az gelir;)Gerçekten birkaç gündür denk gelemedik...Neyse merakını yenebilmişimdir bu görüntülerle.Biliyorsun ki bu pasta da senin de emeğin var canım;)
O güzel kahkahan hiç bitmesin...
YELDA'cığım;sağol canım.Eee ellerinde kendilerince bir harita çizip define arayan 2 oğlunuz olunca başka çare kalmıyor gibi;))
PUNTO BEY;o güzel temennilerinizin gerçekleşmesi dileğimle teşekkürler ediyorum.Bu arada tarlama hoşgeldiniz;)
SEDA'cığım;benim,senin hiç farketmez.Tüm çocukların bahtında hazineler olsun hep ve duan tümçocuklara gitsin canım benim;)
HANDE'ciğim,sen olmasan,kardeşim olmasa,annem,eşim,sevdiklerim olmasa sence bu kadar kolay olur muydu herşey?Pastayı dilimlerekn bir an ruhumun yukarılara biryerlere çıkıp beni terkettiğini hissettim.O kadar sese,o kadar talebe yetişebilmek aklımı başımdan aldı sanki...
Yardımların için çok çok teşekkürler acar muhabirim;)
COOKİE'ciğim;afiyet bal şeker olsun...Çocuklarımızın düğün pastalarını da yemek nasip olur inşallah;)Torpilimiz hiç bitmesin birbirimize karşı;)
NİHAN'cığım,hoş geldin ama geç geldin:(Taşınmak ne vakit alan bir durum oldu böyle;)Dilerim herşey yolundadır...Ama sayfana giremedim:(Niye ki?
SERİN MAVİ'ciğim;bu güzel dileklerin için oğlum adına çok teşekkür ederim;)))
HÜLYA'cığım;birgün seninde çocuklarına yapacağın pastaların olur inşallah ve ben sana böyle güzel sözler söyleyen tarafta olurum;))
Sağol canımın içi.Sağol;)))
GÜLRİZ'ciğim;evet yorgunluğuma 2-3 gün uykusuzluktan sarhoş sarhoş dolanmama değdi canım...Ailem adına ben de sana kocaman sevgiler gönderiyorum;)
LALE'ciğim;pastam ve bu özel günümüz için dediğin her söze binlerce teşekkür...Tüm çocukların iyi şanslarının olması dileğimle;)

ayseyaman dedi ki...

Sevgili Hülyam,
bana resimlerle, mutlulugunla nesenle partideymişim gibi bir hava rahattın. Su gibisin ya :)
Öncelikle sevgili oğluşunun Kuday'in doğum günü kutlu olsun, nice saglıklı,mutlu ve basarılı günler dilerim ona ve ayrıca arkadasındaki tüm güzellere.(canim ben gördüm bir fıstık seninkine 4 kulak yapmış:))
Pastan tek kelimeyle harika, orjinalinden daha güzel olmuş cikolatali altın paralarla :)
Sonra Aybike'nin adını görünce ayrı bir sevindim, mutlu oldum iste :)
sonra sonra büyükanne Lorraine'ne bayıldım ben de..:)
Uzun lafın kısası senin ve partide emeği geçen herkesin ellerine sağlık..Nefis bir ekip işi, tebriklerr.:)
sevgiler selamlar :)

Adsız dedi ki...

mutlu yaşlar olsun . keşke o kamelyanın süslerini ben yapsaydım ,
yada yanınızda olsaydık .
kuzey abisini alkışlasaydı...
pasta harika. bu paraçikolatalar benimde favorim .
kudaydan özür dilerim
keşke çıtlatsaydın ben başka şeyler hayal etmiştim, neyse çok eylenmiş .

hep mutlu ve huzurlu olun sevginiz, neşeniz hep böyle taşsın

Adsız dedi ki...

Sevgili Kuday'a nice mutlu huzurlu uzunnnn yıllar..Hayat boyu gönlünden geçirdigi tüm güzellikleri,şu güzel pastası gibi hep önünde bulması dilek ve dualarımla nice nice güzelliklere.
Davetiyenizle başlayan güzel başlangıcınız pastanın ve mekanın güzelligi ile devam edip misafirlerin yüzünde gülücük olup sonlanmış anlaşılan.Her bir sonda yüzünüzde hep tebessümler olsun.
Dilek Ataygeldi

nes-kafe dedi ki...

Nice mutlu yıllar :)

pasta harika olmuş ellerine sağlık :)

Hülya dedi ki...

AYŞE'ciğim;sonra dönüp baktım resme kimmiş benim oğluma 4 kulak yapan kız bakiiim gibilerinden;)Senin gözünden kaçmamış ya var mı bir durum acaba diye inceledim.Yokmuş;)))
İyi geçti,güzel ama zor 2 saat geçirdik 20 çocukla.Allah öğretmenlere gayret kuvvet versin ne diyelim?Hepsi oluk oluk anlam veremediğim bir hızla bir oyana bir bu yana koşup durdular hep.Hele masada herbir kafadan milyonlarca ses çıktı bir an ben ben değildim durumu yaşandı.O kısımları geçici hafız kaybı olarak nitelendiriyorum aşırı talebe cevap verememe endişemi;)
Aybike'nin hakkını elbet ödeyemem.Bir sözle onca şeyi yüklenip getiriverdi sağolsun;)))
Sevgiler canım.Güzel sözlerin için de teşekkürler...
AYNUR'cuğum;ahhh benim canım arkadaşım.Çekincemi bildin di mi seni yormak istemedim.Senin süslerin kimbilir nasıl güzel olurdu ama olsun Boray'a yaptığın güzellikler asla unutulacak gibi değil...Yardım etmiş kadar oldun...Tüm dileklerinin hepimizin çocukları adına gerçekleşmesini dilerim;)Oğlunu ve seni çok öperim.Eşine selamlar...
PASTALAND DİLEK HN'cığım;yazınızı soluksuz okudum.Asla bundan sonra güzel yazıyorum galiba demeyeceğim:(Nasıl bu kadar düzgün ifade edilmiş cümleler kurup beni mutlu ettiyseniz siz de ömr-ü hayatınızda o kadar mutlu olun isterim.Sevgilerimle...
NES'ciğim;pastamı beğenmenize çoook sevindim.Teşekkür ederim canım..

Adsız dedi ki...

:)

Adsız dedi ki...

Hazine kimileri için altın ,gümüş,mücevher iken ,bence sen çocukların için en büyük hazinesin.Gönül hazinende saklı olan incileri o kadar güzel saçıyorsunki;bu incilerden bizler bile nasibimizi alıyoruz. Şanslı Kuday'ı öpüyor.Nice Mutlu Yıllar diliyorum.

Özlem dedi ki...

Hülya' cığım merhaba. Merak etmişsin beni. İlgin için çok teşekkür ederim. Ufak bir ameliyat geçirdiğim için bir süre uzak kaldım. Neler yapmışsın bu arada . Pastalarını hayranlıkla uzun uzun seyrettim. Bakmaya doyamadım. Ellerine sağlık.

Kuday' a da nice mutlu yıllar. Sağlık dolu mutlu günler hep onunla olsun inşallah.

Görüşmek üzere sevgiler.

Adsız dedi ki...

Kuday'a sağlıklı nice nice yıllar diliyorum siz sevenleriyle canım.Harika bir parti olmuş Hülya'cığım,ellerine ve engin gönlüne sağlık tatlım.Sen çokkkkkkkk tatlı bir arkadaşsın,yok yok can'sın can.İyi ki seni tanımışız be Hülyam benim.

Sevgiyle hep sen böyle çoş canım.

Adsız dedi ki...

bu haftaki yazını soluksuz okudum

ne kızgınlıkmış allahım , sonunu okuyuncayakadar ben yüzlerce kez içimden saydığın o birton şeye bidaha kızdım .

bir kahve molasıydı benimki, kolilerin arasında yorgunluk atmaç için . valla şahanesin,
ben böyle güzel ifade edilmiş bir kızgınlık hiç okumadım.

seni okumayı rus yazarlar gibi konuşarak yazabildiğin için seviyorum . yanımda yüksek volümlü heybetli sesinin tonunu hayal bile edemedim korkudan.

kim ne yapmış köprünüze ?! şekerim zaten ülkenin ne çinisi kalmış, ne bir sökülmedik çivisi. topkapı sarayından mal kaçıranlar , sizin köprüyü hayli hayli talan eder. ne kızıyosun . dermişim.... aman demiyeyim ,(heyecandan bütün noktalama işaretlerini kullanıyorum bak yerli yersiz) hıncını benden çıkarma sakın . seni merak ettim nerdesin? ben kolilerimle bütünleştim , evi tamamen paketlemekle meşgulüm

tansiyonu daha düşük bir yazı okuma ümidi ile sevgiler şekerim

Hülya dedi ki...

AYNUR'cuğum;sana da merhaba canım;)
PASTALAND ÖZLEM HN'cığım;yüreklerinde ki incileri paylaşmaya hiç de hevesi olmayan onca insan tanıdıktan sonra,kendi yüreğimdekileri saklarsam,paylaşmazsam anlam bulamayacağı hissine kapıldım ve his olsun,bilgi olsun,sevgi olsun adı herne olursa olsun paylaşmalıyım diye düşünenlerdenim.
Beni anlamışş olmanızdan o kadar mutluyum ki...
Tüm çocuklar hazine sahibi üstelik..Herbir çocuğun annesi hazinesi...
Sevgiler...
ÖZLEM2ciğim,çok çok geçmiş olsun canım.Bakıyorum bakıyorum yoksun merak etmiştim.Umarım sağlığın iyidir...
Oğlum adına sana çok teşekkür ederim..
Sağol canım...
GÜL'cüğüm;ağzından bal damlayan tabirini sana daha önce diyen birileri mutlaka çıkmıştır eminim ama bir kere de ben desem ne zararı var;)Seni tanıdığım için,e bir de gelininiz olduğum için pek bir havalardayım canım;)))
Sağolasın...
AYNUR'cuğum;gidiyorsun demek...Yolun açık,işlerin kolay olsun.Herşey gönlüne göre ve umduğundan daha güzel olsun;)
Geçmiş babalar gününüzü de yürekten kutlarım...
Yazıma verdiğin tepki çok hoş.Aynı şeylere kızmışız demek ama Rus yazarlar gibi sıfatını almasam;)
Yaşananlar yolumuzu,yazımızı,hatta hamurumuzu şekillendirirken gülerken ağlamayı yazamıyorum.Ya da ağlarken gülmeyi...Ruh halim buna asla müsaade etmiyor.
Böyle olmak daha etik geliyor bana...
Sevgilerimle...

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık Hülyacığım günlerdir internetsizlikden yorumumu yazmaya ancak fırsat bulabildim. Harika bir pasta olmuş Kuday'ın doğum gününüde kutlarım, bu arada bende Lorraine hayranlarındanım. Hatta onun sayfası açılış sayfam olarak ayarlı her explorer açtığımda nasıl bir modelleme yapmış acaba diye heyecenla bekliyorum. Heleki insan figürlerine bayılıyorum.
Sevgiler..

Tuba dedi ki...

Hulya'cigim, oglusunun dogum gunu kutlu olsun. Guzel gunler gorsun. Senin de ellerine saglik. Cok buyuk bir emek ortaya dokmussun yine, ustelik de calisan bir hatun olarak. Sevgilerimle,

Hülya dedi ki...

SELDA'cığım;pastamı beğenmene çok sevindim;)
Lorraıne gerçekten çok iyi ve temiz işler çıkarıyor ortaya.Hayran olmamak ne mümkün.Hem biliyor musun çok da nezaketli bir hanım.Ona mail atmıştım.Pastasını denediğimi belirttiğim bir mail.Hemen ertesi gün dönmüş özelime.Pastayı çok beğendiğini ondan da bahsettiğim için çok memnun olduğunu belirten bir mail.Bir ara orj.yazışmamızı paylaşırım;))
Sevgiler canım;))
TUBA'cığım;evet çalışan anne olarak bir çok şeye yetişmeye çalışmak zor ama yetmaya çalışıyorum işte.Annem"Gençsin şimdi ondan böyle koşturuyorsun"diyor.O da böyleymiş gençliğinde;)Bu ne demek oluyor.Bir iki pastadan sonra havlu atabilirim.Yaşlanıcam ya;)))

Sevgiler canım.Oğlum adına da sana sonsuz teşekkürler.Hepimizin çocukları güzel günler görsün.Mutlu,sağlıklı olsun...
Hem sen hala buralarda mısın?Tatil devam di mi?

Tulosh dedi ki...

Hülyacıgım çok ama çok şeker olmuş bu pasta :) insan izledikçe hayran kalır yahu, ellerine sağlık.
Oğluşunun da doğumgününü kutluyorum. Annesi gibi sevgi dolu, mutlu, heyecanlı, hareketli geçen uzun ömürler diliyorum.

Hülya dedi ki...

TULOSH'um;ben de dilerim ki oğluma yüreğinden söylediğin tüm o güzel temenniler gelip seni de sarmalasın.Ve hep daha güzeli olsun hayatında...
Çok öpüyorum...
Sevgiler...