11.09.2007

BİR NİŞAN MASALI....

Hepimizin bu dünyada bir yarısı varmış.Hani bir elmanın yarısı gibi;)Ve herkes bütün olabilmek için yarısını arar dururmuş durmadan.Ve yine derler ki bu arayışlar sırasında yarılarımız yanımızdan gelip geçermiş bir şekilde.Tabii hüner durup onu görebilmekte;)
Göremeyenin de vay haline.....

Bu beyaz zemine çok güzel bir morla çalışılmış 30 kişilik nişan pastasının sahipleri ilk karşılaştıkları gün bu söylentiden haberdar mıydılar bilemiyorum ama bildiğim tek birşey var insanoğlunun çok hoş yaşanılası duyguları var.Farkında olunsun olunmasın ama var.....

Birbirini farkettiklerinde aşkın bu en yalın halini yaşayacaklarını biliyorlar mıydı derseniz.Yok bilmiyorlardı derim.Pek de kendimden eminim;)Öyle ya.Herbiri arkadaşınız olunca ve hatta kızımız iş arkadaşım da olunca bilmemek ne mümkün efendim...Bıcır bıcır,bir gülen bir söyleyen Hande Sultan-zira nişanında sultanlar gibi olmuş-daha önce de 2 pastamda kullandığım şu ve şu kalpleri kendi nişan pastasında görmek istedi.Ama mor renk olması şartıyla;)Kıyafeti o renk ya ondan...Resimler de her ne kadar yine mavi gibi çıksada mor olan kısımlar;tekrar üzerine basarak söylüyorum ki Wilton'un mor rengi süper.Tam mor gibi işte.Maviyle-kırmızı karışımından da denemişliğim olduğu üzere asla o morlardan değil efendim.Sade pandispanyaların alt katı oluşturan kısmı 28 cm.yuvarlak;üst katı 24 cm.yuvarlakdı.Yine enfes Amerikan pudingimi bu kez 3 ölçüden yaptım.Gerisi görüldüğü gibi....

Onların pastasını yapmak keyif verdi bana.

Belki yakın bir zamanda çocuklarına da pasta yaparken bulurum kendimi....

Gülen yüzleri hiç solmasın....

18 yorum:

Hande dedi ki...

açılışı ben yapayım bari:)
ne kadar teşekkür etsem az.ellerine,yüreğine sağlık
pastanın tadı damağımda kaldı walla.
nişan heyecanından doyumluk değil,tadımlık yiyebildim.
şimdi olsa da yisek:)

güzel bir geceydi..
sevdiğim,sevdiklerimle beraberdim..
ama damat efendi pastayı keserken eşlik etmedi bana:(
o da heycanlıydı benceee:))

bir yola baş koyduk beraber,Allah tamamına erdirsin inşallah

tekrar sağol Hülya abla
Allah şeker hamuruna zeval vermesin -2- :)

Aybike Ceylan dedi ki...

Hulya'cigimm
Ellerine, yuregine ve emegine saglik. Senin pastalarindan tadacagim gunu sabirsizlikla bekliyorum :)
Sevgilerimi gonderiyorum sekere ailene, esine de ayrica selamlar.

NiNo dedi ki...

canim harika olmus ellerine saglik ciftimize Allah tamamina erdirsin diyoruz... bu arada ilgine mailine yardimina cok tesekkur ederim canimcim farelere basladim bakalim, bu ara bisuru fare yapmam gerekki elim alissin :) dimi ama :D bakalim benim pasta nasil bisi olacak umarim seninki gibi guzel olur opt

Adsız dedi ki...

BIYIKLI DAMATTA PEK ŞIK OLMUŞŞŞ CANIMMMM :) ELLERİNE SAĞLIK HÜLYACIM...HANDEYE MUTLULUKLAR VE DEVAMINI DİLERİM..SEVGİLERRR

serinmavi dedi ki...

eline emeğine sağlık canım.Çok güzel olmuş.....Hande'ye ömür boyu mutluluklar diliyorum....



Hayırlı ramazanlar....

Selamlar....

ayseyaman dedi ki...

Hülyacım daha çoluk çocugun pastasına vakit var.
Ondan önce düğün pastası yaparsın belki de! :)
Nisanli çiftlerde pastalarıda çok güzel çok uyumlu, Allah tamamını erdirsin. Saglık mutluluk versin.
Ellerine sağlık.
Hayırlı Ramazanlar...:)

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Yazınız masal gibi, pasta masal gibi... Ellerinize sağlık
Sevgiler...

Pasta Cafe dedi ki...

Hülya'cığım ellerine sağlık.
Çİfte de mutluluklar ömür boyu.
Sevgiler....

Adsız dedi ki...

Ne hoş bir pasta olmuş Hülyam, Ben de pek severim mor rengi. Wilton'un ve senin ellerine sağlık :))

Nişanlı çiftimizde Hep mutlu olsunlar...

Sımmsıcak sevgiler...

Unknown dedi ki...

Hülya'cığım figürlerine bayıldım bayan kalbin eteklerine, damadında bıyıklarına kadar her ayrıntı çok güzel. Ellerine sağlık. Sevgiler.

Damak Tadı dedi ki...

Hülya'cığım,ellerine sağlık canım.
Yine hayal edilenin üzerinde bir başarı ve teknikle bizleri büyüledin ya!!Sana tekrar tekrar Bravo en has gelin.Çifte de şimdiden mutluluklar diliyorum canım.


Sana ve ailene hayırlı ramazanlar..

Sevgierle

Hülya dedi ki...

HANDE'ciğim;pastayı beğenmiş olmanıza çok sevindim.Hele bıyıklı damadımız ömürlük;)

Dilerim hep mutlu olursun.Dilerim daha güzelleri seninle olsun...

AYBİKE'ciğim;pastalarımı sana ikram edeceğim günü ben de sabırsızlıkla beklemedeyim;)
Kızlarını öp benim için...Sevgiler...

NİNO'cuğum;eminim çok daha güzel farelerin olacak.Merak içindeyim...

Kolaylıklar...

PASTARDA'cığım;evet bıyıklı damat konsepte tam uydu biz de çok sevdik;)Selamlar...

SERİNMAVİ'ciğim;Hande adına sonsuz teşekkürler...Sağol canım...
Sevgiler...

AYŞE'cik;düğün pastası yapabilecek kadar donanımlı değilim daha:(Ben şimdilik doğum günü,nişan arası gidip gelmeye razıyım.Büyük işler sonraya inşallah;)Sevgiler...

EVCİLİK LEZZETLER'im;yazımı,pastamı beğenmiş olmanıza çok sevindim.Teşekkürler..

PASTA CAFE'ciğim;teşekkürler canım;)Genç çift adına tebrikleri kabul edebilirim;)
Selamlar...

ZERRİN'im MİSSS'im;"Wilton işler Hülya övünür desek;)))
Sevgilerimle...

SELSERVİS'im;şeytan ayrıntıda gizlidir ama di mi?Şaka bir yana o küçük detaylar anlamlandırıyor bütünü;)Selamlar canım...

GÜL'üm;senin nezdinde herkesin Ramazan Ayını kutluyorum.Pastamı beğenmiş olmana çok sevindim bu arada.Teşekkürler canım.Takdirin için;))

Sevgiler ve tekrar hayırlı Ramazanlar...

Hande dedi ki...

genç çiftimizin tekinden(bıyıklıdan:) ses yok:)
tebrikleri sağolsun Hülya ablam kabul etmiş
herkese teşekkürler...

Adsız dedi ki...

hülyacığım
:)
bu yıl fırsatın olursa bıçak sırtını takip edelim derim bilmem sen ne dersin?

gülriz dedi ki...

Hülyacığım pasta her zamanki gibi harika görünüyor; masalın baş kahramanlarına da bir ömür boyu mutluluk diliyorum. Bu arada kabul edersen seni sobeledim. Kocaman sevgiler

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık, yine döktürmüşsün harika olmuş. Benim şeker hamurlu pasta denemek için biraz cesarete ihtiyacım var sanırım. Kullandığın hamurlar hazır mı kendin mi yapıyorsun? Çok soru soruyorum sana biliyorum ama senden öğreneceğim o kadar çok şey var ki.. Sevgiler..

Leziz Tarifler dedi ki...

Çok duygulandım. Nişanlanan çifte,mutluluklar diliyorum. Pasta hem çok şirin hem de günün anlam ve önemine uygun. Sevgiler Hülya'cım.

Hülya dedi ki...

HANDE'cik;zaten çiftin ötekinden o tıkı hiç beklemedim haberin ola;)Ama sen onun adına ne güzel gönül alıyorsun.Sağol canımın içi.Hep mutlu ol....

AYNUR'cuğum;bence de.Zaten fragmanları dönerken benim de eşimin de dikkatini çeken bir kadro oldu.Sanırım ilk bölümünü kaçırdım ama:(Uyarım sana şekerim;))

GÜLRİZ'cik;inşallah birgün sen de bu hoş masalların kahramanı olacaksın.Hikayen benden.Aslında pastanda benden demek yakışır ama biliyorum ki yanıbaşında benden çok daha üstadlar var.Asla seni pastasız bırakmazlar;))
Canım Gülriz'im kabul etmek ne demeke.Ettim bile...
Sevgiler..

MİSKET LİMONU;Hülya'cığım...Şeker hamurunu kendim de yapıyorum hazırda kullanıyorum ama genelde hazır.Çünkü benim işten çıkıp pasta yapmam hatta şeker hamuru yoğurmam zor oluyor.O yüzden kolaya kaçıyorum sanki.Bir de hazır hamurlarla pasta kaplamak biraz daha garanti gibi.Çatlama patlama açısından.Ama vaktin varsa kendi hamurunu kendin yap projeni destekliyorum;))

Selamlar...

FEYHAN'cığım;sağol canım...Genç çiftimiz adına sana sonsuz teşekkürler...
Selamlar...