21.04.2007

BİR VARMIŞŞŞŞ.....BİR YOKMUUUUUŞŞŞ:)

Evvel zaman
içindeee,
kalbur saman içinde uzaklardaa çooook uzaklarda yaşayan bir kalp varmış.
Kendi güzel,ruhu güzel,
alımlı mı alımlı bu kalp pek bir çıtkırıldım pek de bir afilliymiş ama;)Hele bir kirpikleri varmış ki dillere destan hani az daha dursa göğe erecek cinsden.Ve birgün o kirpikler ok olmuş bir erkek kalbi yüreğinden vurmuş;)Kalplerin yürekleri olur mu demeyin masal bu ya olurmuş işte;)




Erkek kalp neye uğradığını şaşırmış birden.
Kalbinde ki oka rağmen bu güzel kirpiklerini nazlı nazlı deviren
kalbe sahip olabilmek için nelerimi vermezdim diye düşünmüş bir an.''Herşeyimi''diye içinde ki kalpden ses alınca koşmuş kadınına.Kadın onu bağrına basmış;)Hem de yine kirpiklerini devire devire...Aşk büyümüş.Aynı Kerem'in Aslı'sını sevdiği gibi sevmiş adam kadını;)Kadın da adamı...Mutluymuşlar.Hem de çok...

Gel zamaaaannn git zamannn,yine mutlu mesut günlerinden birin de kadın ve erkek bahara durmuş çiçeklerin arasındalarmış.Pembe,
eflatun,turuncu,sarı tüm mineler sanki onlar için açmış o gün.Bahar sanki taze çimen kokularını da onlar için yaymış etrafa.Ve sanki rüzgar da onlara eşlik ediyormuş daha bir çiçek,daha bir bahar kokusu olsun diye;)

Genç Kadın Yüreği demiş ki:-Farkında mısın?
-Neyin? demiş erkek şaşırarak:)
-Bugüne dair aşkıımmm....
-Yani bilmem ki?Birşey mi unuttum yoksa:(
-Hatırlamıyor musun gerçekten?
-:(((Hadi ama söyle artık...
-Peki peki dur dur bir saniye:)))Ardına bak o zaman;)
-:0!!!!!!!

NİCE YILLARA AŞKIMMM!!

HAMİŞ:Bu aşk ve şirinlik pastasını maalesef kendim için yapmadım arkadaşlar...Üzgünüm:)))

23 yorum:

kamiş dedi ki...

Allah aşkınızı daim kılsın efendim. Nice uzun senelere.. :)

pecete dedi ki...

Ayyy ayyy, yerim ben seni. Allah ayırmasın sizi. Ne güzel olmuş masalınız! Nice uzunnn senelere...

Hulya dedi ki...

cok begendim,cok gulumsedim,ellerine saglik..nice senelere..

Adsız dedi ki...

Nice mutlu uuuupuuuzuuuun seneler Hülyacığım

Hülya dedi ki...

KAMİŞ'ciğim;ama amaaaa bu pasta benim değil ki:(
PEÇETE'm;duaların için amin diyorum arkadaşım;)Ama bu bizim masalımız değildi:)
HULYALAR;)teşekkür ederim canım.Genç çift için tebriklerini kabul ediyorum;)Pastayı sipariş yaptım;)
SEDA'cığım;hepimiz için hayatım;)

Adsız dedi ki...

Bir kere sevdaya tutulmaya gör;
Ateşlerde yandığının resmidir.
Aşık dediğin, Mecnun misali kör;
Ne bilsin alemde ne mevsimidir.
Çok güzel bir aşk pastası olmuş.Yüreğinize ve ellerinize sağlık.Nice mutlu yıllara...(nagiş)

Adsız dedi ki...

şekerim genç aşıkları tebrik ederiz ,
ama allah sizinde aşkınızı daim etsin .
o şirin kalpler çok şekerler.
am şikayetim şu yönde
sende tembel senaristlere benzedin iyice, tam hikaye başladı derken , bitti. insan okadar karakter yapmış iki repliği çok görmüşsün bize...

senin bütün pastalarını birgün dillendirsek harika hikaye olur hepsi ayrı karakter , picasso tarzından sonra ilginç bir sıçrama oldu ama güzelliğide burda ya ... her insan bir hayat , her hayat bir kader, her kaderin bir gün senin pasta serüvenini yaşatması dileyimle.sevgiler

o şiir hayatımın uzun bir döneminde hep başucumda olacak, çünkü her okuduğumda içimde farklı hisler uyandırıyor ve anlamını kavramak ta bir okadar derin....

benim için asıl olan senin seçiciliğin tabiki...değer verdiğin herşey , bir söz, yada bir duruş, benim içinde çok değerli
neden şaşırdın ki?

Adsız dedi ki...

ama - kelimesinde ki harf eksikliği yazım hatasıdır okuyanlardan özür dilerim

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık Hülyacım . Bir aşk masalı bu kadar güzel ifade edilir. Sevgiler..

Tijen dedi ki...

Mutlu yıllaaaar!
Tijen

pecete dedi ki...

Bacım, şimdi durumu kurtarmak için şu yorumu yazıyorum; Allah sizi ayırmasın, nice ,nice seneler beraber olun ki sen bu aşkla böyle güzel pastalar yap başka aşklara... Oldu mu bacım? Aslında ben bu yorumu yazacaktım da kısmet bir önceki yoruma oldu. :P

Adsız dedi ki...

Hülyacığım

Senin bir pastahane açma zamanın geldi ve geçmek üzere. O kırmızı suratlı aşıklara bayıldım. Pastayla aşk bu kadar güzel anlatılır. Saf , komik ve temiz. Sunumun ve becerin ve en önemlisi yaptığın her işi özenerek yaptığın için seni gönülden tebrik ederim.

Sevgiler
Nesrin /Çan Fab.

Adsız dedi ki...

Nesrin'ciğim keşke değerini bulacağından emin olsam da "evet evetttt,pastane açmalısınnnnnn" diyebilsem ben de...Ama biliyorum ki en çok 6 ay sürer keyfi ve sonra sevgili Hülya'mız yatırımını geri döndürebilmek derdi ile zevk bile alamaz olur bu ürettiklerinden...Kimbilir, belki de bu benim karamsarlığımdır...Gülbin

Hülya dedi ki...

Sevgili NAGİŞ;....
Dünya bir yana, o hayal bir yana;
Bir meşaledir pervaneyim ona.
Altinda bir ömür döne dolana
Ağladıgım yer penceresi midir?

Bir köseye mahzun çekilen için,
Yemekten içmekten kesilen için,
Sensiz uykuyu haram bilen için,
Ayrılık ölümun diğer ismidir.
CAHIT SITKI TARANCI
Bu güzel şiiri de sayeniz de hatırlamış olduk;)Teşekkürler...

AYNUR'cuğum;evet ruhumda ki aykırılıkları seviyorum ve benim ellerime bırakılmış bir hamurdan ne çıkacağının detayını asla kestiremiyorum;)Bu iyi birşey midir dersen?Bazen.Tasarımsa eyvallah da;)
O şiiri ben de çok severim.Özdemir Asaf'ın için de derinlik barındıran şiirlerini de;)Her okuduğun da başka bir anlam yakalıyorsun...

SELDA'cığım;yok canım daha değil...Hani bu kadar anlatılır kısmını iyice bir öğrenebilsem:)Çok acemiyim daha çookkk:(

TİJEN'ciğim;genç çift mutlaka bu yazıları okuyacaktır ama yine de onlar adına teşekkür ederim;)
Peçete'ciğim;durumu süper kurtardın emin ol;)Gülüyorum şimdi;)Sen daha da çok gül e mi;))

NESRİN'ciğim;dükkan işi yarınlara belki...Ama özenerek,severek pasta yapma konusu her zaman;)Kalpler için yorumuna teşekkürler...Yazan ellerin dert görmesin;)

GÜLBİN ABLA'cığım;yani evet biraz karamsarlığa düştüm ama iyi de oldu aslına bakarsan.Bir de işin bu tarafı var di mi?Ben yıllar geçse de aynı ruhla pasta yapmak isterim,sürüm derdim olmadan;)Zor birşey istiyorum galiba?Ayaklarım yere değdi şimdi...Anladım sağol...

KIKI'S DESIGN dedi ki...

çok tatlısın hülyacım,pasta da senin gibi olmuş:)
öpüyorum kocaman,ellerine diline yüreğine sağlık!

Hülya dedi ki...

KIKI'S'ciğim;bir tasarımcı gözüyle aşkın çayır çimen halini beğenmiş olman çok sevindirici;)Uğrayan yüreğine sağlık canım benim;)

ayseyaman dedi ki...

Hülya canım önemli olan niyet :)Sana ona başkasına...Aşk var mı aşk bana onu söyle...(tamam taman var:))
Canımmm nefis görünüyor pasta ve kurabiye kalpler..Ben bunlara paha biçemedim ona göre..:))
Mutlu seneler aşıklara, daha nice yıllar ağızlarının tadı hep bu kubişler gibi olsun..:))
sevgilerle

Aybike Ceylan dedi ki...

Hulya'cigim,
Nice mutlu seneler esinle. Galiba evlilik yildonumunuz. Eger oyle ise gene bir tesadufumuz var. Bende sayfamda bastim, kizkardesiminde evlilik yildonumu. Hayatimiz tesaduflerle dolu.

Cocuklarinin 23 nisan bayramini kutluyorum.

Sevgiler ve iyi haftalar, unutuyordum, psata harika. Her birine ayri ayri bayiliyorum.

Hülya dedi ki...

AYŞE'cik;aşk var elbet.Aşk her yerde üstelik;)
Genç aşıklar adına teşekkürler;)
AYBİKE'ciğim;evet kardeşine ithaf ettiğin postunu gördüm;)Çok tebrik ederim onları;)
Senin kızların da 23 Nisan'ını kutlarım 20 Ekimcim;)
Biz 1 Eylül de evlenmiştik;)Ya siz;)

Adsız dedi ki...

BEN UZUN KİRPİKLERİNİ NAZLI NAZLI DEVİREN KIZ....GÖRÜNTÜSÜ KADAR TADI VE HİKAYESİ DE MUHTEŞEM BU PASTAMIZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM HÜLYACIM....İÇİMİZDEN GEÇENLERİ O KADAR GÜSEL ANLATMIŞSINKİ BAŞKA HİÇ BİRŞEY SÖYLENEMEZDİ İNAN.EŞİMİN GÖZLERİNDEKİ MUTLULUĞU GÖRMENİ İSTERDİM.... ELLERİNE VE YÜREĞİNE SAĞLIK :)AYRICA
MUTLULUĞUMUZU PAYLAŞAN HERKESE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİZZZ _ASLI_

Nukhet dedi ki...

Hulyaaa

Ne kadar nekadar sirin olmuslar. Sirin olmalarindan baska ne kadar da guzel sunmus ve anlatmissin. Bayildim bayildim. Bir gun kendin icin de boyle bir pasta yap sen en iyisi. Ellerine saglik. Sevgiler

Adsız dedi ki...

KALPLER VE PASTA ŞAHANE AMA SENARYONUN DA HAKKINI YEMEMEK LAZIM. HEPSİ BİR BÜTÜN OLARAK HARİKA ARKADAŞIM. TEBRİK EDERİM. BENDE İSTEREM GÜZEL PASTALARDAN ARKADAŞIM 24 SAAT JURİLİK İÇİN HAZIR VE NAZIRIM UNUTMA.
S.Ş.

Hülya dedi ki...

KİRPİKLERİNİ NAZLI NAZLI DEVİREN KIZ;dilerim hergünün bu kadar güzel,zarif ve anlamlı geçer;)Hislerini bir nebze olsun anlatabildiysem ne mutlu bana;)
NÜKHET'ciğim;terzi kendi söküğünü dikemez derler ya,insanın kendine mesajlı pasta yapması nasıl olurdu acaba;)İnan kestiremiyorum;)Sevgiler...
SEVGİLİ S.Ş;ama ben seni tanıdım;)Jürilik için bir boş yerim var,uygunsan cumaya bekliyorum;)