16.04.2007

AŞK ASLA 3 HARFLİ BİR KELİME DEĞİL....

O bana gelmeden haberi gelmişti zaten;)
Aşıkmış...Yüreği pır pırmış ne vakitten beri...Ha bir de ayakları yerden kesikmiş,uçuyormuş adeta;)Gülümsedim.... Ne güzel dedim,aşık bir yürek....

En sonunda kendisi de geldi bana.Karamık gözlü birşey,bıcır bıcır.Gerçekten aşktan mı böyle yoksa normal hali midir bu pek bilemedim ama kıpır kıpırdı.Gözleri ışıl ışıl ve beni 5 dk.öncesine kadar tanımazken şimdi aşkına dair pek çok şeyi hissettirebilecek kadar da sıcacıktı,doğaldı.Aslında ne istediğini çok bilmeden bir milyar duyguyu da üzerinde barındıran birşeyler istediğini anlamıştım artık 2 -3 model değişikliğinden sonra;)Genç kızımız,esas oğlanın beyazı çok sevdiğini söylemişti ve geri dönülmez net bir şeydi.Pastamızı her ne model de olursa olsun bir kere beyaz olacağı peşin peşin belliydi artık;)
Hediye paketi olsun dedi evvela,tek bir fiyonk.Kırmızı olsun dedi kurdelası.Ben fikrimi söyledim burada,kırmızı olmasın dedim sukunetle kabul etti.Sen nasıl istersen öyle yap dedi.Şaşırdım.Aşkını tertemiz,benim ellerime teslim etmişdi adeta.Çok ezildim.

İşini,vaktini ayarlamaya çalışırken aşık kızımız;esas oğlanın doğum günü bir gün geç kutlandı ama pastayı sözleştiğimiz saatte götürmek için evden çıkmaya çalışırken o iki kez aramıştı bile beni;)Heyecan hadsafhadaydı yani...Pastanın paketini ona uzattım.Çok şıktı.Merhaba dedim.Sağol Hülya Abla dedi,sonra birşeyler daha dedi ama pek hatırlayamadım.Galiba ben de çok heyecanlanmıştım;)Esas oğlanın sevdiği rengin zıddını giymişdi ama pek de bir asildi karşımda.Karamık gözleri daha bir ortaya çıkmış,gür siyah saçlarını uzun bir gece gibi omuzlarından aşağı salmıştı...İmrendim;)

Pastayı benden alırken heyecandan dudaklarını ısırıyordu artık;)Gülümsedim,dünden beri de onu göremedim:(
HAMİŞ:Karamık,bizim buralarda böğürtlene deniyor...Böğürtlen göz yani;)

19 yorum:

Adsız dedi ki...

Hülyacığım ne güzel anlatmışsın heyacanını ben bile okurken hissettim ama böyle bir pasta beğenilmez mi hiç eminim çok beğenmiştir
sevgiler

Adsız dedi ki...

bir aşk masalı daha , aşkı böye zarif sen anlammlandırırdın zaten.
bune içli bir giydirme sanatıdır.
her detayında bir ahenk, bir paragraf gibi her nokta . sevgiliye duyulan özeni böyle yansıtırsın ancak, seda haklı sonunu nefedssiz okudum. vay be harika sen busun işte harika !!kadın her yaptığın bir harika çünkü kalbin harika !
kolinizi kapattım adamları bekliyorum

ufukmutfakta dedi ki...

Hülya inanamıyorum sana. Yazını okurken adeta nefesimi tuttum bitinceye kadar. Ne hoş yazıyorsun. Sanki bir pasta siparişi değilde bizi alıp götüren romantik bir hikaye......
Süpersin süper!
Hem pastan orjinal, hem yazın. Ellerine, kalemine ve yüreğine sağlık......

Adsız dedi ki...

Çok şık bir pasta olmuş, renkler harika.. Tebrikler..

kamiş dedi ki...

Hülyacım, aşkı ancak "aşık" birisi böyle dile getirebilir :))

Hülya dedi ki...

SEDA'cığım;gerçekten çok heyecan verici bir süreç oldu benim için de;)Kızımız zaten pır pırdı;)
AYNUR'cuğum;aşkı seviyorum;)Hele bir de etrafım da aşık birileri oluca;)
UFUK'cuğum;sağol arkadaşım;)Öyle diyorsan öyledir;)Beğenmiş olmana çok sevindim;)
EBRU'cuğum;ustam beğeninizi duymaktan benim de ayaklarım yerden kesildi desem;)Renkleri ben de sevdim;)
KAMİŞ'ciğim;aşkı bilirim desem;)

Adsız dedi ki...

Sevgili Hülya,
Eline emeğine sağlık.Marifetlisin el becerin var hepsi çok güzel .Duydularını da kaleme ne güzel dökmüşsün,okurken inan hayranlıkla,gıpta ile okuyorum . sana imreniyorum doğrusu.Okadar güzel anlatıyorsun ki okumadan geçmek imkansız.Bu arada Çanakkake seramikten Nilay hanım cumartesi pastaland'daydı kulaklarını çınlattık haberin olsun. 19-22 nisan da gıda fuarındayız, gelirsen sevinirim.bu arada oyun bitti.öpüyorum .
PASTALAND/ÖZLEM

Hülya dedi ki...

ÖZLEM'ciğim;ayy çok imrendim şimdi Nilay Ablama;)Keşke ben de size bir uğrayabilsem;)Her güzel sözün için size binlerce teşekkür...
Fuar Bursa'da mı?

Behiye dedi ki...

Sevgili Hülya, bloguma 1.yılı nedeniyle bıraktığın mesaj için teşekkür etmeye geldim. Sevgilerimle, görüşmek üzere, sağolasın.

Aybike Ceylan dedi ki...

Hulya'cigim,
Gene neler yapilmis, cok guzel. cok merak ediyorum, seker hamuru ile pasta nail yapiliyor diye. Ellerine saglik.
Sevgiler ve iyi haftalar.

Adsız dedi ki...

Aşk....İnsanın ayaklarını yerden keser.Siparişi veren kızımızı görseydiniz aynı şeyleri düşünürdünüz.Hülya'cım o kadar güzel anlatmış ki... hiç tanımayanlar bile gözlerinde canlandırdılar bence.Yazı muhteşem,pasta,ya söyleyecek söz yok.
Dilek

Adsız dedi ki...

Hülya'cığım,
Yazın da pastan da mükemmel olmuş.Pastaya bakmaya doyamadım.Ellerine sağlık.
Beyhan

Damak Tadı dedi ki...

Hülya'cığım,
Yazını büyük bir zevkle okudum..Çok güzel ifade etmişsin ve sanki o heyacanı bende burada yaşadım.Duygularını o kadar güzel açıklamışsın ki tebrik ederim seni..Ellerine ve kalemine sağlık..
Pasta ise mükemmel..))Hele o duygularla kaplanmışsa tam belirttiğin gibi AŞK pastası olmuş..
Supersin..artık beni şaşırtmıyorsun tatlım,çünkü sen HARİKASIN..!

SEVGİYLE KAL..

Unknown dedi ki...

Hülyacım yazdıklarını okurken sanki bir aşk masalı kitabı okuyorum sandım. Harika anlatmışssın. Bence kitap yazmayada başlamalısın. Pastanda ayrı güzel olmuş, okadar kısıtlı bir sürede böyle güzel bir pasta yapmışın olman dahada takdire şayan(Pazar günü teslim edeceğini söylediğin pasta değilmi?) Ellerine sağlık sevgiler..

kuzeybebek dedi ki...

OKUL ADI: Zübeydehanım Zihinsel Engelliler İlköğretim Okulu ve İş Okulu
ADRES:Eski kale yolu 10.Sokak Fevziçakmak İlköğretim Okulu Bahçesi VAN/Merkez İRTİBAT

TELEFONLARI: 0 432 217 08 07

İHTİYAÇ LİSTESİ: Rakamlar, harfler şekillerle ilgili zeka geliştirici oyuncaklar,yapboz, 1. sınıf 4. sınıf arası basit hikaye kitapları

Adsız dedi ki...

OKUL ADI: Zübeydehanım Zihinsel Engelliler İlköğretim Okulu ve İş Okulu
ADRES:Eski kale yolu 10.Sokak Fevziçakmak İlköğretim Okulu Bahçesi VAN/Merkez İRTİBAT

TELEFONLARI: 0 432 217 08 07

İHTİYAÇ LİSTESİ: Rakamlar, harfler şekillerle ilgili zeka geliştirici oyuncaklar,yapboz, 1. sınıf 4. sınıf arası basit hikaye kitapları

Hülya dedi ki...

BEHİYE'ciğim;daha nice güzel senelere;)Sevgiyle inşallah...
AYBİKE'ciğim;şu şeker hamuru denen şey sonu olmayan birşey vesselam;)Her dokunduğun da hamura başka bir şey üretmek çok güzel birşey;)3 boyutlu çalışmaya müsaade etmesiyse ona inanılmaz bir hava katıyor;)
DİLEK'ciğim;sağol canım...Nasıl pır pırdı ama;)
BEYHAN'cığım;yazıyı da pastayı da beğenmenize çok sevindim;)
GÜL'cüğüm;onca güzel söze,bunca yürekten desteğe daha ne diyebilirim ki;)Sağol canım...Yüreğin dert görmesin inşallah...
SELDA'cığım;kitap konusunda inşallah...Hayırlısıyla;)Evet o dediğim pasta bu;)Sevgiler...
AYNUR'cuğum;duyarlılığın için sağol canım;)

Adsız dedi ki...

Hem ne güzel anlatmış hem ne güzel yapmışsın...ellerine sağlık canım...Selam ve sevgiler.

Hülya dedi ki...

SERİNMAVİ'ciğim;aşk oldu mu işin içinde en basit durumlar bile anlam kazanıyor.Bu bir gün olur,bir an,bir dörtlük...Ben de pasta ve hikayesiyle çıktı ortaya;)Beğenmiş olmana sevindim;)