3.04.2007

CEDRIC BANA KÜSTÜ:(

Herşey gayet iyiydi başlarda.Cedrıc okuldan eve gelirken bir çanta kuklayı da beraberinde getirmiş(2 hafta önce cumartesi sabahı öğretmeni bize konuk olmuştu ve hikaye anlatma etkinliğine katılıp katılmayacağımı sormuş,ben de çok memnun olacağımı söylemiştim.Size birgün öncesinden kuklaları gönderirim evde bir ön çalışma yapabilirsiniz demişti vs.vs..)ve biz güle oynaya onlarla oynamaya başlamıştık.
Neyse ben önce kaplanımızı elime geçirdim;




Sonra Geyiğimizi;








Sonra Maymunumuzuuu fotoğrafladık.Çok güldük,pek eğlendik...Cedrıc bir de ayriyeten kuklaları çekmek isteyince ben kanepeye dizdim hepsini yok beğenmedi beyefendi:(İllaki kendi istediği şekilde olacakmış.Koydu herbirini yanyana.Hepsini bir seferde çek oğlum diyorum yok anlamıyor:(birden keçileşti!Hayır diyor tüm kanepeyi parça parça çekecekmiş.Uymadım artık çekti de istediği gibi.(Büyük oğlum olsa asla böyle yapmaz,bir vakit sonra uyar bana)Şu altta kuzu kuzu yatanlar geyiğimiz,zebramız,inek hanım ve maymunumuz;)Cedrıc'in karesi efendim...Herneyse....
Ben iş dönüşlerin de vakit buldukca kuklaları elime geçirip dersime çalışıyorum,işe gidişlerimde yol boyunca aklımdan da ha bre içimden konuşup,bir hikâye yazıyorum.(Erdim ya:)İş bu kadar ciddi yani;)
Cedrıc dedi ki birgün:''Anne arkadaşlarımın adını da söyle?Tamam mı?
-Tamam dedim.Elimde inek hanım varken;
-Mööööö.Eda Hn.oooo ne güzel!Saçınızın modelini değiştirmişsiniz.Pek yakışmış size.Möööö.
Cedrıc yerlerde yuvarlanıyor gülmekten;)
-Anne Chen'i de söyle hiç tacını takmıyoooo:((Tabiii o Chen demiyor o anda.Bu benim demem.Yoksa çok kızıyor artık küçük bey.Üstelik Chen Hn'a aldığımız hediyeyi üzerinde görememekten çok da rahatsız.Oysa kızımızın annesiyle konuştuğum da çok utandığından takmadığını ev de çok güzel bir köşeye tacı astığını söylüyor Chen'in,içimiz rahatlıyor)...Ben devam ediyorum.
-Möööö; .*** Hn.bakıyorum da hiç tacınızı takmıyorsunuz?Sevmediniz mi yoksa?Oysa size çok yakışacaktı mööööö;)(Cedrıc mutlu,ben mutlu çarşamba gününü bekliyoruz ve babamız da gelecek hikaye anlatma etkinliğine:)Daha da mutluyuz;)
Neyse çarşamba sabahı 09 gibi okuldaydık.Çocuklar serbest zamanda biraz oynadılar ve ben önüme konan masanın üzerinde ki minik pencerenin arkasına geçtim başladım kuklalarla hikayemi anlatmaya...Yalan söylemenin kötü bir davranış olduğunu anlatmaya çalışacağım masalda buna karar verdim...
Bir varmıııış bir yokmuşşşş.Aliş diye yaramaz mı yaramaz,şakacı mı şakacı bir çocuk varmış.Sürekli yalan söyler arkadaşlarını kandırır bu durumdan çok da mutlu olurmuş.(Hemen sınıfa soruyorum''Doğru mu yapıyor Aliş?''Hepsi bir ağızdan''-Haaayıııırrrr!!!!
Yine birgün arkadaşlarına birsürü yalanlar söyleyen Aliş yatağına elini,yüzünü yıkamadan yatmış.(Doğru mu yapıyor peki?Hepsi yine''Haaaayııııırrrrrr'')Uykuya dalıyor ve yemyeşil bir ormanda buluyor kendini.Aaaa bir de ne görsün uçan bir maymun.Hiç maymunlar uçar mı?(Haayıırrr)
Maymun diyor ki Aliş'e:-Niye bana öyle bakıyorsun.Şaşırdın mı?
Aliş:-Maymunlar uçmaz ki!
Maymun:-Ama sen arkadaşın Batuhan'a maymunlar uçar demiştin.Yalan söyledin.
Aliş çok utanıyor ve içinden arkadaşından özür diliyor maymun da eski haline dönüyor ve diğer hayvanları da etkinliğe katarak ,sınıfta ki tüm çocukların da isimlerini söylemeye dikkat ederek hikayeyi bitiriyorum.
Bu arada çocuklar da sıkılmaya başlıyor zaten...
Cedrıc de ağlamaya:(Ama nasıl bir ağlamak:(Yerde ki mindere kapanarak,hıçkıra hıçkıra.Biz eşimle şaşırıyoruz,şoktayız.Ben zaten bunca çabama rağmen oğlumun bu yaklaşımına asla bir anlam veremediğim gibi diyecek söz de bulamıyorum.Üstelik acaip de sinirleniyorum.O bize yüzünü bile dönmüyor,öğretmeni sorsa da niye ağladığına net bir yanıt alamıyoruz ve süngümüz düşük bir vaziyette eve dönüyoruz:(
Sonrası malum.13 30'da eve geldi ve konu aydınlandı.Suçum;Chen'e tacı niye taktığını kuklalar aracılığıyla sormamış olmam.Yani bütün suçum bu:(
Şimdi mi?
Çoktaaann barıştık ve unuttuk bile;)))






11 yorum:

Adsız dedi ki...

ee Cedrıc haklı bence insan sormazmı niye takmadın tacı diye ayıp etmişsin yani :) neyseki barışmışsınız:) şimdiki çocuklar alem valla

Adsız dedi ki...

Kuklalar çok sevimliler! Onlarla oynamak kimbilir ne kadar eğlencelidir. Her kuklanın kendine özgü bir sesi ve karakteri olmalı falan.:) Hülya'cım geçmiş olsun. Güzel bir etkinlik atlatmışsın :))

Oğlunun adı çok güzelmiş Cedrıc! Sözlükten baktım bir çok anlamı çıktı. Ben emin olamadım ama hoşuma gitti..

Sonunda herşeyin tatlıya bağlanmasına da sevindim canım. :))
Sevgilerle

Adsız dedi ki...

cedric e mektup
annesi lütfen oğlunuza sesli okuyunuz...yeni yerimizde...

okul maceranız harikaymış ,
helese kuklalara bayıldım.
senaryo harika ,ama yan unsurlar biraz zayıf ,illa anafikri vericem diye cebelleşmişsin. çocukların etkin katılımı sana fazla puan katmış , yani konuya ilgi aslında gayet odaklı . davranışla pekişmiş ,ama sen orda cedrime ayıp etmişsin. insanın oğluşa okadar toprpili olur canım,
yönetmenler bile ne işler döndürürken çok ahlalı bir tutum sergilemişsin . eee fazla ahlak oğlanı bozmuş ... ama barışmanızın şerefine ona bir mektup yazdım gerçekten okut lütfen

okadar yazmışsın performans yorumunu hakettin

aslında ben tadı tuzu kalmayan sıla yerine bu akşam biriken bin bir gece yorumu yapmak istemiştim ama
sadece şunu desem yeter sanırım
kitap okur gibi izledim. her cümle bir ......bişeydi ... ne yazsam az gelecek gibi...güzel diyerek geçiştirmek haksızlık olur.

''bana bencil kibirli ruhunu gösterme,
şefkat ve sevgi dolu yüreğini göster göster,varsa tabiiiiiii.''

sevgiler burda olmak çok güzel
kaybetmiş ve bulmuş gibiyim

Hülya dedi ki...

SEDA'cığım;gerçekten şimdinin çocukları çok alem:)Üstelik nasıl tepki vereceğinizi de şaşırıyorsunuz.Neyse ki çabuk atlattık;)
AYŞE'ciğim;o kadar profesyonelce yapamadım seslendirmeyi ama çocuklar hemen sıkılıveriyorlar.İnek hanımda(eteği vardı çünkü)çok güldüler. Hem benim hem eşim için iyi başlayan bir etkinlik oldu ama neyse sonu üzülsek de tatlıya bağlandı...
Canım,Cedrıc oğlumun çok sevdiği bir çizgi film kahramanı:)O yüzden Cedrıc diyoruz.Asıl adı Emir Boray;)(Araştırmacı ruhuna hayran oldum.Süpersin.Hakikaten Cedric ne demekmiş?Çok merak ettim;)
AYNUR'cuğum;adaletli yanımı Terazi burcu olmama bağlıyorum.Diğer çocuklara asla haksızlık etmek istemedim.O yüzden Cedrıc'ciğim küstü işte:(Şimdi iyiyiz çok şükür.
Binbir Gecenin şiirsel yanı çok iyiydi bence de.Sıla'nın yavan tutumu da baydı hakikaten...
İyi ki geldin:)Hoşgeldiiinnn....

Nukhet dedi ki...

Ah Hulya

Onlar hic bir seyi unutmazlar, o yuzden soz verirken son derece dikkatli olmak gerekiyor. Aylar once konusulmus bir konuyla bir bakmissin karsindalar. Maceraniz cok guzel, boyle bir etkinlikte yer almaniz harika. Ustelik Cedric ve Cheni oyle anlatmissin ki vallahi tacini takmayan kizi hep Cinli hayal ettim. Sevgiler.

Unknown dedi ki...

Vallahi sonuna kadar merakla ve hızla okudum ,bende aklımda kuruyorum sürekli acaba niye küsmüş diye sonuna geldiğimde çok güldüm doğrusu. Çocuklar ne kadar ince ayrıntılara dikkat ediyorlar. Neyseki çabuk unutmuş :) Sevgilerimle..

Adsız dedi ki...

canım bil bakalım sana ne soracağım
hatırlarmısın bir zamanlar giripte yorum yazamıyordumya ben sana
şimdi ba bunu yaşıyorum yani yeni mekanıma dostlar yorum yazamıyormuş nasıl halletmiştin hatırlıyormusun
lütfen hatırlıyorum de

Hülya dedi ki...

NÜKHET'ciğim;dar zamanların kadınıyız ya biz çalışırken :(Aralara öyle küçük detaylar sıkıştırıyorlar ki,siz de o hengamede evet deyip geçiştiriveriyorsunuz ama dediğin gibi asla unutmuyorlar.Zaten benim küçüğümün örnekleme yaparken klasik bir cümlesi vardır:Ben 4 yaşımdayken şunu yapmıştım,ben 4 yaşındayken şuraya gitmiştim;)
Ağbimiz de bıktım senin bu 4 yaşındannn diye kızıyor ona ama nafile o hala 4 yaş demekte.Yani unutmuyor.Çok haklısın;)
SELSERVİS'ciğim;ya bak neler oluyor;)Senin ki daha küçük ama bence hazırlıklı ol sen de;)Gardını al derim;)))Evet evet çabuk unuttu iyi ki;)Sevgiler...
AYNUR'cuğum;her iki mailine de cavabımı yazdım.Hatırladım ne güzel:)
Bu arada Cedrıc'e mektubunu okudum.Kikirdemekten bir hal oldu.Yine beni çok şaşırttı.Cedrıc oğluşa mektup lafına bile bayıldı:)Sonra yaptıklarına hayran oldu desem.Herbirini büyütüp büyütüp baktı.Senin resmini dahi büyüttü.Çok sevindi çok beğendi yani.Eşim de sana teşekkürlerini iletmemi istedi.Nezaketin için sağol;)

kamiş dedi ki...

Merhaba Hülya, kısa bir tatil arasından sonra döndüm özlemiş olarak.. Cedric'i çok öpüyorum. Çocukların yapmayacağı ve yaptırmayacağı şey yok gibi görünüyor.. :))

NiNo dedi ki...

:Darada bizde oynariz boyle oyunlar bazen benim oglumda kecilik edip yaptiklarimi bozar kuklari gorunce bizimkiler geldi aklima uzun zamandir oynamadik :D cikartalim bari baristiginiza sevindim :D sevgiler

Adsız dedi ki...

Canım Hülyam, ben olsam ben de tepinerek ağlardım :)))

O kadar uğraşmışsın ama can alıcı soru sorulmamış. AYy ben yerim onu yaa. :)) Güldüm bittim, öldüm :))

Kuklalar pek şekermiş Bence Cedric'in çektiği kare çok hoş :))

Sımmsıcak sevgiler...