7.04.2007

BİR OYUN DAHA...

Tuba bir oyun başlatmış ve 3 günle de cevap verme süresini kısıtlamış;)İzin günü falan demedim sabah ilk iş bunu yanıtlamak için oturdum bilgisayarın başına.Hem de ardımda bana sürekli:''Hadi anne GTA oyniycaaazzz.Haadiii''diyen 2 oğluş ve ''E hadi ama mail atmam lazım,acele eder misin?''sözünü sık sık tekrarlayan bir eş olunca düşünün artık ben de ki oyun oynama azmini.Asla oynamadan bırakmam;)))Sağol Tuba'cığım....Ama ekstadan ben de seni bu oyuna davet ediyorum....Ne dersin...

OYUNUN ADI: 3X3

Kurallar: 3 tane yemek tarifi verip, her birini 3 yemek bloguna ithaf edip, su 3x3 soruyu soruyorsunuz:

1.1. Daha once yasadiginiz 3 sehir?
Batman,Ayvalık,Trabzon... vs.vs....

1.2.Tatil icin gittiginiz, gordugunuz ve onermek istediginiz 3 yer?Çanakkale'nin bir ilçesi olan Bayramiç'te yer alan saklı bir cennet gibi bir yer Ayazma.Her yıl mitolojiye de gönderme yapan güzellik yarışması ve birçok aktivitenin yapıldığı vakte denk gelirseniz kalabalıktan pek bir umduğunuzu bulamasanız da,yemyeşil ağaçların ve buz gibi suların çağıl çağıl aktığı bu yere en azından bir kere uğramanızı şiddetle tavsiye ederim...
Cunda Adası...(Ayvalık)
Mersin (Cennet-Cehennem mağaraları)

1.3. Yasamak istediginiz (görmediginiz de olur) 3 sehir?
Cunda Adası(Taş bir ev)
Mersin'de(Portakal Ağaçlarının arasında bir ev)
Trabzon yaylalarında öylesine bir ev...

2.1. Su anda ki mesleginiz nedir?
Özel sektörde,günde 1500:) kişiye dert anlatan,kayıtlarda İletişim ve Bilgi Sistemleri yazan bir işim var...

2.2. Dunyaya yeniden gelseydiniz, hangi meslegi yapmak isterdiniz?
Tiyatrocu olmayı isterdim..

2.3. "Kesinlikle ben yapamazdim" dediginiz meslek nedir?
Hemşirelik...

3.1. Yasam felsefenizi olusturan sozlerden biri?
Birlikte şarkı söyleyin,dans edin,neşelenin ama birbirinizi yalnız da bırakın.Aynı ezgi için titreşseler bile,bir udun telleri bile yalnızdır.
Kahil GİBRAN


3.2. Bir kitapdan alinma, cok sevdiginiz bir cumle veya paragraf veya bolum?
... Birbirinizi sevin,ama aşkı bir sözleşmeye çevirmeyin. Bırakın aşk,daha ziyade ruhlarınızın sahilleri arasında devinen bir umman olsun. Birbirinizin kasesini doldurun,fakat aynı kaseden içmeyin. Birbirinize ekmeğinizden verin,fakat aynı somundan yemeyin.
....Hiç kuşkusuz tuzda garip kutsal bir şey var. Hem gözyaşlarımızda var hem de denizde. Kahil GİBRAN

3.3. Cok sevdiginiz bir siirin bir parcasi?
Bu şiiri ilk kez Cihan Ünal'ın şiir kasetinde dinlemiştim lise sonlarda falandım galiba.Ömrümde okuduğum,dinlediğim ve beni bu kadar etkileyen ve bir de bir sevgiliye yazılmış gibi tesirli ama bir ağaca yazılacak kadar da yürekten bir başka şiir olamaz diyorum.Her okuduğumda ağlarım..Olur da bir gün Cihan Ünal'ın Nerdesin adlı şiir kasetine ulaşırsanız lütfen bu şiiri bir de benim için dinleyin derim...

Telli Kavak
Bir telli kavak büyürdü,
Daday'ın Çiydere köyünde usuldan usuldan.
Yerin karanlığından azad olmus,
Aydınlık sular yürürdü ayaklarının ucundan.
Kendi halindeydi telli kavak.
Geceleri gökyüzüne bakarak,
Samanyolunu düşünürdü yaprak yaprak.
Başka sey de dilemezdi.
En uzak rüzgarlara kaptırmıştı başını;
Ona konmayan kuşa kuş,
Ona değmeyen rüzgara rüzgar da denmezdi.
(Devamı...)

Şeker Hamurlu(Bir Genç Kız Yetişiyor)Pasta
İthaf olunur:
Selservis'in Selda'sı
Nihan'ın Mutfağı'nın Nihan'ına
Pasta Cafe'nin Özlem'ine....





Çikolata Soslu Havuçlu Cevizli Kek
İthaf olunur:
Pembeli'nin Mutfağı'ndan Pembeli'ye,
Pişirelim'den Özlem'e,
Pınar'ın Klubesinden Pınar'a,





Muhallebili Kurabiye
İthaf olunur:
Pastaland'dan Özlem Hn'a;
Zuhal Yalçın'ın Karnavalı'ndan Zuhal'e,
Yemek Şenliği'nden Hülya'ya

12 yorum:

sevdamavisi dedi ki...

Çok ilginç bir oyun ve sen de harika şeyler yazmışsın. sanırım oyunun hakkını vermişsin. sevgiler

Hülya dedi ki...

SEVDAMAVİSİ;bir çocuk yüreğiyle oynamaya çalıştım.Yüreğimin götürdüğü yere gittim her cevapta:)Teşekkür ederim....

Tuba dedi ki...

Hulya'cigim oyuna katildigin icin ve beni de oyuna davet ettigin icin cok tesekkur ederim. Ben de ac ac, bir seyler yazarim artik:)))
Yazini keyifle okudum, her zaman ki gibi cok guzel yazmissin.
Benim de sana bir borcum var, biliyorum aklimda ve en kisa zamanda yazmaya calisacagim, Cok sevgilerle,

Unknown dedi ki...

Hülyacım ithafın için çok teşekkürler. En beğendiğim pastalarından biri. Şimdi benide sobelemişmi oluyorsun??

Adsız dedi ki...

yinemi oyun var
kim çıkarıyor bu oyunları bakalım
kesin canı sıkılan biri ... giremedim bu 24 saat boyunca görüşürüz
bu arada sılayı kaçırdım izlediysen vaktin olursa okkalı yorum bekliyorum

Hülya dedi ki...

TUBA'cığım;yani sen iyi akıl tmişsin de 3 günle sınırlandırmışsın oyunu;)Yoksa ha bugün ha yarın ertelenir dururdu cevapları.Ben de baktım vakit az tez elden davranmak gerek dedim ve bunları yazdım;)Senin evet bir borcun vardı hakikaten di mi?Elin erince yazarsın artık;)
SELSERVİS'ciğim;evettt sobelendin;)Hemi de 3 vakte kadar süren var...3 gün ama;)
AYNUR'cuğum;bu oyun Tuba'dan;)Sen daha diğer oyunun tek bölümünü cevaplandırmadığın için artık sobelemedim seni:)Daha bloglarda ki arkadaşların konusunda bir iki cümlelik yazılar yazman gerekiyor.Yaaa;)Atladın sen onu;)
Sıla mı?Ahh ne desem bilmem ki.Boran söktü aldı Sıla'yı,evine getirdi.Babasıyla avluda bir konuşmaları vardı bir görsen ne anlatmaya dilim yeter,ne kelimelerim;)Cihan'ın öyle güzel bir taş evde(Görsen bayılırsın)gözlerden gizlediği eşi ve çocuğu varmış ki sorma gitsin;)Sıla'yı annesine teslim eden Boran-ki o kadar kızın başından ayrılmazken-Cihan'ı meydana çağırttı ve hesaplaşma başladı.Ama o sırada Boran'ın annesi Sıla'yı kalkmaması gereken yataktan(güya emanetti Sıla)zorla kaldırarak evden kovdu.Merdivenleri bir inişi vardı Sıla'nın sinir oldum iyice.Avluda yere yığıldı falan yani hamileye bu zulüm bana çok fazla geldi.O sırada Boran,Cihan'ın alnına silahı doğrultmuş''Şehadet getir,şehadet getir''diye bağırıyordu...
Yani böyleydi işte...

Adsız dedi ki...

Hülya'cım ben en çok Ayazma'yı merak ettim. Bayılırım o tarz yerlere. Biz her sene Assos'a gideriz. Belki bu sene kısmetse dediğin yerede uğramak isterim. Sevgiler, kolay gelsin...

Adsız dedi ki...

:) yazmaya halim kalmadı üsteki kek güzel
boraya devam mesajı var
abiye bekle bir araştırıyorum mesajım var
sana adres ve telini yaz mesajımı yazıp uykuya koşuyorum
oyunlar aklımda merak etme üstünkörü olsun istemiyorum ....

Pasta Cafe dedi ki...

Hülya'cığım teşekkür ederim canım. Şimdi bende mi sobelenmiş oldum ?

Hülya dedi ki...

EBRU'cuğum;belki gidersin belli mi olur;)Gidersen beni de anmadan geçme olur mu;)
AY,AYNUR,KUZEY,KUZEY BEBEK,SENİ SEVEN BİRİ;onca çok halin var ki şaşırtıyorsun beni;)
Boray artık sayfana kendisi girip yeni eklenenleri bana diyor canım...Çok memnun bir görsen,çoookkkk....
ÖZLEM'ciğim;evet sobeledim seni;)

Adsız dedi ki...

Bu kadar Mersin'ci olduğunu bilmiyordum:)) Gel seninle yer değiştirelim:)) Hem benim komşularım arasında portakal ağaçları da var:)

Hülya dedi ki...

PEMBELİ'm;hani bir imkan olsa ve koşup gelsem,inadına koyu yeşil yaprakların arasında bana göz kırpan ve yine inadına turuncu portakalların sahibi o ağaçların arasında hiç olmadı bir göz odam olsa ama daima turunç koksam;)